פרטנר נכנסת לשוק החשמל הפרטי: חתמה על הסכם עם חברת האנרגיה OPC

פרטנר החלה בפיילוט בקרב עובדי חברה, לקראת ההשקה הקרבה והרשמית לציבור הרחב וללקוחותיה, תחת המותג Partner Power

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעמד החתימה של Partner Power
מעמד החתימה של Partner Power | צילום: יח"צ

קבוצת התקשורת פרטנר נערכת לכניסתה הקרובה לשוק החשמל לצרכנים ביתיים ומשיקה את המותג Partner Power. החברה החלה בשבועות האחרונים בפיילוט בקרב עובדי חברה, לקראת ההשקה הרשמית לציבור הרחב וללקוחותיה, במסגרתה תציע 3 מסלולים: מסלול הנחה קבועה, מסלול יום ומסלול לילה.

פרטנר חתמה היום חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל, לצורך אספקת החשמל לצרכני פרטנר. ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל שתציע פרטנר תהיה פתוחה לכלל אזרחי ישראל בעלי מונה חשמל חכם. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך חברה אחת. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.

כחלק מסקר שביצעה בשנה האחרונה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, עולה שכמחצית מהציבור מכיר או שמע על תהליך פתיחת שוק החשמל, כאשר המודעות גבוהה יותר בקרב גברים וחילוניים. כמו כן, 86% מהציבור הביע נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל, כאשר החסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא, שכ-82% מהציבור מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים.

מנכ"ל או.פי.סי אנרגיה, גיורא אלמוגי: "פתיחת שוק החשמל בישראל לתחרות באספקת חשמל ישירות לצרכנים ביתיים מייצרת מנוע צמיחה משמעותי נוסף בשנים הקרובות. ההסכם עם פרטנר יאפשר לנו לממש בצורה יעילה תחום חשוב זה".

תגיות:
פרטנר
/
חשמל פרטי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף