קבוצת התקשורת פרטנר נערכת לכניסתה הקרובה לשוק החשמל לצרכנים ביתיים ומשיקה את המותג Partner Power. החברה החלה בשבועות האחרונים בפיילוט בקרב עובדי חברה, לקראת ההשקה הרשמית לציבור הרחב וללקוחותיה, במסגרתה תציע 3 מסלולים: מסלול הנחה קבועה, מסלול יום ומסלול לילה.

פרטנר חתמה היום חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל, לצורך אספקת החשמל לצרכני פרטנר. ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל שתציע פרטנר תהיה פתוחה לכלל אזרחי ישראל בעלי מונה חשמל חכם. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך חברה אחת. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.

כחלק מסקר שביצעה בשנה האחרונה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, עולה שכמחצית מהציבור מכיר או שמע על תהליך פתיחת שוק החשמל, כאשר המודעות גבוהה יותר בקרב גברים וחילוניים. כמו כן, 86% מהציבור הביע נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל, כאשר החסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא, שכ-82% מהציבור מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים.

מי שינהל את Partner Power הוא אילן לדרר, מנהל הפיתוח העסקי בפרטנר.
 
מנכ"ל קבוצת פרטנר, אבי גבאי: "שמחים לספק לכלל הצרכנים בישראל וללקוחות שלנו דרך נוחה לחיסכון בחשבון החשמל ובאיכות מעולה שנובעת משיתוף הפעולה עם יצרן החשמל המוביל בישראל".

מנכ"ל או.פי.סי אנרגיה, גיורא אלמוגי: "פתיחת שוק החשמל בישראל לתחרות באספקת חשמל ישירות לצרכנים ביתיים מייצרת מנוע צמיחה משמעותי נוסף בשנים הקרובות. ההסכם עם פרטנר יאפשר לנו לממש בצורה יעילה תחום חשוב זה".