מאבקי השליטה על עתיד שופרסל אינם מונעים מרשת הפארם Be מבית שופרסל להמשיך לצמוח. הרשת, המונה 96 סניפים, מתרחבת ופותחת שלושה סניפים: ברמלה, באור עקיבא ובסכנין.

עקפה את תל אביב: זו העיר החופשית ביותר בישראל לשנת 2024
הפגיעות המיניות במלונות המפונים: "יש נזק לתא המשפחתי במגורים פה"

בפתיחת הסניף באור עקיבא בסוף השבוע השתתפו אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת Be ומיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה שהיא בעלת הנדל"ן במקום.

במהלך 2024 צפויים להיפתח עשרה סניפים נוספים בהשקעה של למעלה מ־10 מיליון שקל. ממוצע שטחי הסניפים עומד על 400 מ"ר. הסניפים יכללו מחלקת בית מרקחת, המספקת תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם עבור חברי כל קופות החולים.

בנוסף יינתנו גם מרשמים לחיילי צה"ל בסדיר ובמילואים. במקום ייפתחו מחלקת קוסמטיקה וביוטי עם מוצרי בישום, טיפוח, איפור וקטגוריית שיקום שיער מקצועי רחבה לצד מוצרי טואלטיקה ומוצרי תינוקות. הרשת מנגישה את שירותי הפארם, תרופות וביוטי בשילוח אונליין ובשילוח באמצעות וולט.

עינת פלד שפירא, מנכ"לית: "פתיחת הסניפים מהווה צעד בתהליך צמיחתה והתרחבותה של הרשת וחיזוק התחרות בשוק הפארם, תוך העמקת הפריסה המאפשרת נגישות. הסניפים של Be מציעים חוויית קנייה משתלמת עם מגוון מוצרים ומותגים נחשקים".