ליאורה עופר, בעלת השליטה בקבוצת קניוני עופר, אופטימית ביחס למצב המשק והחזרה לפעילות רגילה. הנהלת הקבוצה מובילה מהלך להגדלת שטחי מסחר, שיפוץ הקניון, הוספת שלוש קומות חניה, השבחת תמהיל המותגים ושיפוץ עשרות חנויות קיימות בקריון.

נתניהו לביידן: "מעוניין בעסקת חטופים, אבל כזו שתעבור בקבינט" | דיווח
תיעוד חדש ודרמטי: כך חילצו לוחמי הימ"מ את החטופים ברפיח

ההשקעה נאמדת ב־150 מיליון שקל. הקריון ממצב עצמו כקניון הגדול ביותר בישראל, עם 65 אלף מ"ר מסחרי לאחר תוספת של 4,000 מ"ר. נפתחה שדרה צפונית עם מותגי אופנה ולייף סטייל מקומיים ובינלאומיים. למתחם יתווסף חניון צפוני ובו 3,000 מקומות חניה בשלוש קומות.
שדרת החנויות תכלול את סופר־פארם גלארי (בשטח 1,100 מ"ר) מנגו (סניף דגל בשטח 500 מ"ר) אמריקן איגל (שיפוץ מלא), פוט־לוקר, אורבניקה (סניף דגל של 1,500 מ"ר) המשביר לצרכן (חנות של 3,000 מ"ר) Golf&Co ועוד.

במרכז השדרה הוצבו דוכנים מעוצבים וייחודיים בקטגוריות שונות, כמו דוכן שעוני הספורט GARMIN, דוכן תכשיטים, אופטיקה, RE BAR ועוד.
בשטח המתחם שלושה מגדלי משרדים: מגדלי הקריון, המאכלסים בעיקר את המרכז הרפואי זבולון של קופת חולים כללית ומכון מור, ביאליק סיטי, ובית משפט השלום קריות.

עומר אוגולניק, סמנכ"ל הקבוצה: "ההשקעה הינה חלק ממימוש התוכניות במטרה להתאים את הקניונים והמרכזים המסחריים למגמות העדכניות בעולם, ולמקסם את חווית הקנייה והבילוי של הלקוחות".

גיא קרן, מנכ"ל הקניון: "המהלך מקודם בשנתיים האחרונות במטרה לשמור על מיצוב הקריון כמוקד מסחר ובילוי מהמובילים בישראל, תוך השבחתו והתאמת תמהיל החנויות לקהל היעד".