בנק מזרחי טפחות הולך צעד נוסף בהגברת התחרות בתחום הפיקדונות בשקלים. הבנק יאפשר הצטרפות לאחד מהפיקדונות ללא צורך בפתיחת חשבון. מדובר בחשבון פיקדון בדיגיטל, שיאפשר להתחיל לקבל את הריבית באופן מיידי.

מתחילת המלחמה: 238 אלף ביקשו דמי אבטלה
אולי מגיע לכם כסף: עשרות אלפי נוטלי משכנתאות יקבלו החזרים

השירות החדש מיועד ללקוחות כל הבנקים, וגם למי שלא מחזיקים חשבון עו"ש במזרחי טפחות. עד היום נדרשו לקוחות שביקשו להפקיד כספים מבנק אחר לתהליך מסורבל, שכלל תיאום פגישה עם בנקאי, הגעה פיזית לסניף וחתימה על שורה ארוכה של מסמכי פתיחת חשבון.

השירות החדש מאפשר להפקיד כספים במגוון הפיקדונות גם ללא יציאה מהבית, במספר שלבים: פונים לבנקאי בטלפון, בצ׳אט, בוואטסאפ או דרך אתר הבנק, מקבלים הצעה לפיקדון מהבנקאי, מבצעים חתימה דיגיטלית על מסמכי פתיחת חשבון ואת העברת הכסף לחשבון הפיקדון החדש.

התהליך אורך מספר דקות, ואינו כרוך בעמלות. במועד הפירעון, כספי הפיקדון מוחזרים אוטומטית לחשבון העו"ש שממנו בוצעה ההפקדה. נזכיר כי בימים האחרונים גדלה התחרות בין הבנקים, במיוחד בתחום העמלות (בנק יהב, בנק וואן זירו), אך בתחום הפיקדונות הם נותרו מאחור.

אלה ויגדר בנק מזרחי (צילום: עופר חג'יוב)
אלה ויגדר בנק מזרחי (צילום: עופר חג'יוב)


אלה ויגדר, מנהלת סקטור ניהול פיננסי: "אנו מעוניינים לייצר פיקדונות גם ללקוחות בנקים אחרים. בחנו כיצד אפשר לפשט עבורם את תהליך ההפקדה, וזיהינו הזדמנות להקל ולייצר את הפיקדון גם בלי פתיחת חשבון, תוך אפשרות לבחור את האופציה הטובה ביותר"