מנכ"ל בזק רן גוראון הודיע הבוקר לדירקטוריון החברה כי החליט לפרוש לאחר 18 שנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בזק. גוראון יישאר בתפקידו עד לסוף מרץ ולאחר מכן ייצא לחופשת לימודים בהרווארד שבארה"ב. מהלך הפרישה מפתיע לכאורה כי רק לפני כחודשיים מונה תומר ראב"ד ליו"ר דירקטוריון בזק לאחר פרישתו של גיל שרון. שרון עצמו מינה את גוראון למנכ"ל בזק כמחליפו של דודו מזרחי.

אלא שנראה כי מערכת היחסים של גוראון עם היו"ר החדש לא הייתה תקינה ובין השניים נרשמו חילוקי דעות מקצועיים. לפני המינוי פעל ועד העובדים בבזק מאחורי הקלעים כדי לטרפד את המינוי של ראב"ד בטענה שבוצע במחטף וכי אין לו את הניסיון הנדרש כדי לנהל את החברה. רק לפני שבועיים השתתף גוראון בהצגת דוח האינטרנט של בזק ודבר בהתנהגותו לא בישר על החלטתו הצפויה.

בשלב זה לא ברור אם מנכ"ל החברה הבא ייבחר באמצעות ועדת איתור שיקים הדירקטוריון או באמצעות פנייה לחברת השמה. גוראון, בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק התקשורת, הצטרף לבזק כסמנכ"ל שיווק עם ההפרטה ושימש בהמשך כמנכ"ל החברה הבת פלאפון. לדבריו, "אחרי 18 שנים בקבוצת בזק, ולאחר שניהלתי את כל החברות בקבוצה, אני חש שזה הזמן עבורי לעשות שינוי. אני עוזב את קבוצת בזק עם תחושת סיפוק עצומה, אחרי שנים ארוכות של עשייה רבה, יחד עם צוותי ניהול מעולים".