פרס "יזמיות נשים - הדור הבא" יוענק ליזמית מבטיחה בפסגת "נשים פורצות דרך" הקרובה של קבוצת ג'רוזלם פוסט. הכנס ייערך ביום רביעי, ה-27 במרץ 2024, בשעה 18:00 בערב, במלון קרלטון בתל אביב. 

רשות המיסים דוחה את הפעלת מודל חשבוניות ישראל
בעלי הקניונים נותרו בהלם: הישראלים נוהרים לחנויות - כמה בזבזנו עד כה?

התחרות, המתקיימת זו השנה השלישית, מכבדת ונותנת פוקוס לנשים יזמיות בתחילת דרכן, ומעודדת אותן להציג ולקדם את עצמן ואת הפרויקטים שלהן.

כל נציגה תקבל חמש דקות על הבמה, לספר על החברה שלה, להסביר את את הצורך במוצר שהן מספקות, המימון שלו, איך הוא עובד ופוטנציאל השוק העתידי שלו. הפרס, בחסות קבוצת לוצאטו וקבוצת הג'רוזלם פוסט, יוענק ליזמית הזוכה שתבחר בסיום האירוע על ידי חבר השופטים המכובד.

ד"ר אסתר לוצאטו, מנכ"לית "קבוצת לוצאטו", מממנת שותפה של הפרס, הסבירה כי שילוב נשים בתפקידי מנהיגות בעסקים כיום, הוא הרבה יותר מעניין של גיוון אלא הכרח קיומי, במיוחד בכלכלה של ימינו.

"כאשר חברה רוצה להצליח, הסיכויים שלה גדלים באופן דרמטי כאשר נשים נמצאות בתפקידי מפתח", היא אומרת, והוסיפה כי מחקרים שנעשו לאחרונה על ידי גוגל ומרכז המחקר של IVC הראו כי סיכויי ההצלחה וההישרדות של חברות גבוהים יותר באלו שהציבו נשים בתפקידי מנהיגות.

"לדוגמה", אומרת לוצאטו, "לחברות שהנהלתן מורכבת מגברים ונשים כאחד יש סיכוי גבוה פי שניים להצליח בגיוס כספים מאשר חברות המנוהלות על ידי הנהלה גברית בלבד".

זרקור על מנהיגות חדשות

"אנחנו רואות נשים מובילות, יוזמות ומצטרפות ללחימה בצה"ל - והביצועים והתוצאות משתפרים בכל מקום בו הן נמצאות", הוסיפה. "פרס יזמיות נשים - הדור הבא, אותו אנו מעניקים זו השנה השלישית, יש לו מטרה אחת - להעלות נשים למרכז הבמה, במקום מתאים ונכון לכולנו ולאפשר להן לקדם את היוזמות שלהן למען טובת הכלל. אנחנו נרגשים לפגוש את הנשים היזמיות של השנה, ואני מעודדת כל אישה שרואה את עצמה כמובילה להגיש מועמדות היום". בשנת 2023 הוענק הפרס לד"ר לריסה אדמיאן, מחברת תרמומיינד החיפאית, שמפתחת את שיטות הדור הבא לגילוי סרטן שד בשלבים מוקדמים.

להגשת מועמדות לפרס "יזמיות נשים - הדור הבא" ולמידע נוסף על פסגת נשים פורצות דרך בלינק הבא:

www.jpost.com/WLS24