על רקע צמיחתו והגדלת היקפי פעילותו למען החינוך בישראל, מכון ברנקו וייס הודיע היום (שני) על מינויו של הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל (מיל') אביב כוכבי, ליושב ראש הוועד המנהל של המכון. "לאור מחויבותו האישית של רא"ל (מיל.) כוכבי למצוינות והוגנות בחינוך עבור כל ילדי ישראל, הצטרפותו לברנקו וייס תבסס ותעצים את משימת המכון לקידום ילדים ונוער לשגשוג והגשמה", נמסר.

ותודה לקניונים: מליסרון הרוויחה מיליארד שקל בשנה שעברה
שירות לאומי לחרדים זה לא הפתרון

מנכ"ל ברנקו וייס, אביב קינן: "אנו בטוחים כי מינויו של אביב כוכבי ליו"ר ברנקו וייס יפתח עבורנו עידן חדש של צמיחה וחדשנות למען ילדי ישראל ומתרגשים לעבוד יחד, ללמוד ולהנות מהידע, הנסיון והמנהיגות שהוא מביא איתו. בשנים האחרונות גדלה פעילות המכון לעולם הרשויות המקומיות, בתי הספר היסודיים והגיל הרך וביסס את כגוף חינוכי מרכזי בארץ לקידום צדק חינוכי ושוויון חברתי בחינוך".

רא"ל (מיל.) אביב כוכבי: "אני שמח להצטרף למכון ברנקו וייס ולקחת חלק בחינוך הנוער. חינוך הוא האמצעי המרכזי והחשוב ביותר לטיפוח אנשים ערכיים, בעלי תחושת מסוגלות ויכולת הגשמה עצמית, ומפתח ליצירת חברה ערכית, יצרנית ומתפתחת. חשובה לא פחות היא החובה לא לוותר על אף תלמיד".

"בתי ספר רבים ברנקו וייס מספקים הזדמנות נוספת ולפעמים אחרונה לנוער עם קשיים, ובונים איתם דרך לעתיד טוב יותר. ברנקו וייס הוא מוסד ייחודי בעל הצלחות מוכחות, שעוסק הן בהוראה והן בפיתוח שיטות חינוך ולמידה ואני גאה להיות חלק ממנו".

יעל ואביב כוכבי (צילום: יובל פלג)
יעל ואביב כוכבי (צילום: יובל פלג)

ברנקו וייס הוא ארגון חינוכי הפועל למען שינוי חברתי. מטרתו היא לאפשר צמיחה אישית וחברתית של תלמידים וממורים בדגש על צמצום הקשר הישיר בין נסיבות חיים המקשות על צעירים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל לבין יכולתם לממש את עצמם ולתרום את חלקם לקידומה של חברה ישראלית משגשגת.

יואב גלנט בברכה לרמדאן בערבית (צילום: לשכת שר הביטחון)