רשת קניוני עופר חנכה אתמול בקניון ברמת אביב את רמת אביב Online Mall. מדובר בקניון ההיברידי הראשון בישראל, שפותח על ידי זרוע הדיגיטל במליסרון. תוצע רכישת אונליין מתמהיל החנויות הייחודי, אשר משקף את המוצרים והמחירים הקיימים בחנויות הקניון.

דרמה במחנה הממלכתי: גדעון סער הודיע כי הוא מפרק את השותפות עם בני גנץ
ערב אישורו: עימות חריף בסוגית העברת תקציב המדינה

הכניסה לאתר תתבצע דרך אפליקציית MY OFER ותאפשר רכישה ישירה מחנויות היוקרה בקניון וקבלת מידע על המוצרים בחנות הפיזית בזמן אמת. ניתן לקבל את המוצר במשלוח (שילוח בטווח של 20 ק"מ) או ביום למחרת לכל הארץ.

בשלב הראשון ניתן יהיה להזמין מחנויות היוקרה והמותגים המובילים בקניון, כמו ראלף לורן, לקוסט, מייקל קורס ועוד, ובשלב השני יורחב מגוון המותגים.

השבוע יעלה קמפיין שהופק במשרד מקאן בהשקעה של 750 אלף שקל, בכיכובן של ירדן ויזל, אן זיווי ואור לוזון. הוא יכלול סרטונים שצולמו בחנויות הקניון, כדי להדגיש את המסר המרכזי - גישה נוחה למגוון החנויות בכל זמן ומכל מקום.

קניון רמת אביב נחשב לקניון יוקרתי, עם תמהיל מותגים מובילים ב־140 חנויות. ליאורה עופר, הבעלים: "ידענו שאנחנו מייצרים מוצר חדשני לקניון, עם הפדיונות הטובים ביותר. אנחנו משקיעים עשרות מיליונים כדי לשמור על חוויית לקוח, שדרוג הקניונים, תמהיל וכניסת מותגים מובילים".

לדברי אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "השקת Mall Online היום היא יישום של אסטרטגיית מליסרון לחיזוק והשבחת עסקי הליבה. האתר יספק מעטפת דיגיטלית מתקדמת וחדשנית, שמייצרת שדרוג לחוויית הלקוח, לצד חיזוק הערך הניתן לשוכרים".