קבוצת מנורה מבטחים, המנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל, משיקה צ'ק אפ זוגי – שירות דיגיטלי שנותן תמונה מלאה וכוללת של הפנסיה, מוצרי החיסכון והביטוחים של שני בני הזוג. השירות חינמי וזמין לחוסכים ולמבוטחים בכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח.

השירות כולל ממשק אינטראקטיבי, שמאפשר לגלות במהירות את גובה החיסכון המשותף שעומד לרשות בני הזוג, את הכספים שצבר כל אחד מהם בנפרד במגוון מוצרי חיסכון (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל, קרן השתלמות ועוד) וכן את הפיזור שלהם בין הגופים השונים.

הצ'ק אפ הזוגי מציג גם אילו ביטוחים קיימים לכל אחד מבני הזוג, באילו חברות ובכמה מסתכמת ההוצאה הזוגית החודשית והשנתית על כלל הביטוחים יחדיו. כן ניתן למצוא תחזית קצבאות להן יהיו זכאים כל אחד מבני הזוג בפרישתם לפנסיה או בני המשפחה שלהם במקרים של אובדן כושר עבודה או מוות.

יעל גרינולד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות במנורה מבטחים פנסיה וגמל:  "הצ'ק אפ הזוגי נולד מתוך הבנה עמוקה של הצרכים והקשיים שבהם נתקלים החוסכים והוא מציע פתרון פשוט, ידידותי ומהיר, המאפשר לזוגות לקבל תמונת מצב מפורטת, עדכנית וברורה של חסכונותיהם. זה נכס משמעותי עבור כל החוסכים בישראל".

יעל גרינולד, משנה למנכ''ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות מנורה מבטחים (צילום: יעל צור)
יעל גרינולד, משנה למנכ''ל ומנהלת אגף שיווק ומכירות מנורה מבטחים (צילום: יעל צור)