חברת זיסקיילר האמריקאית הודיעה כי היא רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי אבאלור (Avalor) בכ-350 מיליון דולר. זו החברה השלישית שזיסקיילר רוכשת בארץ. אבאלור, שמונה כ-80 עובדים, תמשיך לפעול כיחידה עצמאית בתוך הרוכשת, ועם סיום הרכישה צפויה לגייס עשרות עובדים נוספים.

הטכנולוגיה של אוואלור מאפשרת לחבר בלחיצת כפתור את כלל נכסי הדאטה של החברה, מכלי אבטחה ועד תוכנות ניהול כוח אדם, לדאשבורד אחד, ללא מגבלה על כמות או סוג הדאטה. הרכישה תאפשר לזיסקלייר למנף את כמויות הדאטה האדירות שהיא מעבדת (כ -400 מיליארד טרנזקציות ביום) בפלטפורמת אבטחת הענן שלה, לחבר אותן לתמונה אחידה ובכך לאפשר ללקוחותיה לתעדף איומים בצורה יעילה ומהירה יותר.

עסקה זו מהווה דריסת רגל עבור זיסקיילר בתחום ה-Data Fabric ותאיץ את יכולת החברה להשתמש בכמויות המידע שלה לטובת אפליקציות נוספות ללקוחותיה.

ג'יי צ'אודרי, מנכ"ל, יו"ר ומייסד של Zscaler, מסר כי "פתרונות Machine Learning דורשים כמויות דאטה אדירות ומגוונות. הבנת ההקשר של הנתונים האלו, הם שיאפשרו פיתוח פתרונות בינה מלאכותית משמעותיים. רכישת אוואלור תאפשר שזיסקיילר לזהות ביעילות רבה יותר חולשות ולנבא פרצות במסגרת פלטפורמת ה - Zero Trust שלה. השילוב הזה יוצר פתרון AI עוצמתי שיאפשר ללקוחות שלנו להישאר צעד אחד לפני התוקפים".

כפיר תשבי, מייסד שותף וה-CTO של Avalor: "ארגונים נאלצים להתמודד עם עשרות כלי אבטחה ואלפי התראות ביום, לעתים סותרות, ללא יכולת לתעדף אותם ולזהות מהם האיומים הדחופים ביותר ואנו הצלחנו לספק מוצר Data Fabric ראשון לתחום אבטחת המידע, שמסייע לאנשי אבטחת המידע לנתח את הררי הדאטה במהירות ובכך מאפשר לנקוט בפעולות המשמעותיות ביותר. השותפות עם זיסקיילר תאפשר לנו להפיק תובנות על בסיס המידע, להאיץ את פיתוח המוצר ולהנגיש אותו לבסיס לקוחות בינלאומי רחב".

ליאור סיימון, שותפה מנהלת בקרן Cyberstarts, והמשקיעה הראשונה בחברה: "יצאנו לדרך עם רענן וכפיר, ללא רעיון וללא ניסיון קודם שלהם בסייבר סקיוריטי. מה שכן היה, זה זוג יזמים עם אנרגיה, כריזמה ו-20 שנות ניסיון כמהנדסי דאטה. התזה שלנו, לקחת אנשי דאטה, ובאמצעות תהליך למידה ארוך (Sunrise), למצוא ולפתור בעיות סקיוריטי עמוקות בצורה אחרת לגמרי מאיך שנעשה בעבר, הוכיחה את עצמה מהר. Avalor נבנתה להיות פלטפורמת דאטה מדהימה, שzscaler זיהו בשלב מוקדם וכחלק מהתרחבות הפעילות שלהם בישראל. אני בטוחה שרענן, כפיר והצוות המוכשר שבנו ייקחו את החברה לגבהים חדשים.