שרת הפנים והמשפטים בעבר ויו"ר דירקטוריון חברת קרדן נדל"ן איילת שקד מרוויחה 70 אלף שקל עבור 25 שעות שבועיות, כך עולה מדו"ח שפרסמה החברה היום (שני).

 שקד נמצאת בחברה מאז פברואר, אולם רק באוקטובר האחרון היא נכנסה לתפקיד יו"ר החברה והיקף המשרה שלה עומד על 60%. לפי הדוח, שקד הרוויחה בשנת 2023 שכר של 1.53 מיליון שקל, או 1.12 מיליון שקל ללא רכיב המניות. במסגרת השכר ניתן לה מענק של 373 אלף שקל ש"תלוי בעמידה ביעדים", ותשלום מבוסס מניות של 407 אלף שקל. עוד עלה כי עלות שירותיה ברבעון הראשון לשנת 2024 הסתכמו בכ-210 אלף שקל.

ההסכם בין שקד לחברה נקבע לחמש שנים ולפיו תנאי סף למענק כלשהו הוא תשואה מינימלית על ההון של 8%. בראש רשימת בעלי השכר של קרדן נמצא המנכ"ל, עמוס דאבוש, שנהנה בשנה החולפת משכר כולל של 3.7 מיליון שקל.

קרדן נדל"ן הינה חברה ציבורית בבעלות קרדן ישראל שבשליטת רוני בירם, גיל דויטש ואבנר שנור ומנוהלת על ידי עמוס דאבוש. החברה עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בתחום המגורים, החברה מעורבת כיום בתכנון, יזום וביצוע פרויקטים בערים רבות בארץ בהיקף של כ- 14 אלף יחידות דיור.