Treatment mask - מסיכה טיפולית לעור שמנוני מבית פולה בליק. מדובר במסיכה אנטי־דלקתית, שמטפלת בעור בעייתי ועוזרת להפחית שמנוניות, מסירה תאי עור מתים ומנקה. כל מי שסובל מעור בעייתי ואקנה מכיר את הגירוי ואת אי־הנוחות הכללית של העור, והמסיכה עוזרת להרגעת העור, מקילה את התפרצות האקנה וסופחת שומן.
מחיר: 360 שקלים

טריטמנט מאסק (צילום: עדי גלעד)
טריטמנט מאסק (צילום: עדי גלעד)

הבושם 212 VIP Rosé של בית האופנה "קרולינה הררה" חוגג עשור עם השקה של בושם חדש,
212 VIP Rosé Elixir. הניחוח מורכב מדומדמניות שחורות, מנדרינה וליצ’י, הפוגשים שמן פצ’ולי, וניל ומושק. הניחוח החדש נע על הקו בין פרחוני לפירותי, הוא דומיננטי וישתלב נהדר באביב־קיץ הישראליים. לכל מי שלא חוששת להשאיר שובל פרחוני מאחוריה.
מחיר: 465 שקלים

רוז אלקסיר VIP (צילום: יחצ)
רוז אלקסיר VIP (צילום: יחצ)

Blemish Control היא סדרת טיפוח חדשה לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור של המותג CeraVe. בסדרה שלושה מוצרים: סבון לניקוי פנים, ג’ל לטיפול במראה פגמי עור וסרום רטינול. הסדרה הגיעה לנסיין, בן 17 הסובל מפצעונים, והוא סיפר שאהב את המוצרים ואימץ את שגרת הטיפוח שהסדרה מציעה: “למרות שהיה נראה לי שזה הרבה התעסקות, דווקא הסתדרתי עם הכל. הסבון לניקוי לא ייבש את העור, אבל הרגשתי שהעור פחות שומני. הג’ל והסרום טובים ביחד, הם הורידו את הפצעים שהיו לי והעור בכללי נראה טוב יותר”.
מחיר: 79.90־114.90 שקלים

Blemish Control (צילום: יחצ)
Blemish Control (צילום: יחצ)

מותג טיפוח השיער האמריקאי HASK החל לשווק בישראל שני מוצרים חדשים: ספריי קראטין וספריי שמן ארגן 5 ב־1. שניהם מתאימים גם לשיער שעבר החלקה ולא מצריכים שטיפה. ניסינו את הספריי שמן ארגן, שעזר להשתלט על שיער מלא בפריזים. הספריי לא שומני, אך הוא מרכך ומעדן את השיער ואפילו הפחית מעט מהנפח.
מחיר: 34.90 שקלים

ספריי קריאטין HASK (צילום: יחצ)
ספריי קריאטין HASK (צילום: יחצ)

המותג הוותיק "פררו רושה" הרחיב פעילות והשיק טבלאות שוקולד בשלושה טעמים: שוקולד חלב ואגוזי לוז, שוקולד מריר ואגוזי לוז ושוקולד לבן ואגוזי לוז. הזדמנות נהדרת ליהנות מהפינוק של פררו רושה. המעבר מחטיף “ביס” לטבלת שוקולד מוצלח למדי, כל קובייה מכילה את כל מה שהיינו מצפים בביס אחד, המשלב קרמיות מצד אחד וקראנצ’יות כיפית מצד שני.
מחיר: 11.90־18.90 שקלים

פררו רושה (צילום: פררו)
פררו רושה (צילום: פררו)

ויסוצקי יוצאת מאזור הנוחות ומשיקה שיתוף פעולה מפתיע עם גלידות נסטלה, המציג שלגון צ’אי שקדים. מדובר בגלידה רכה בטעם צ’אי שקדים עם ריפל צ’אי מסאלה וציפוי שוקולד לבן ושברי שקדים. האמת, במבט ראשון נראה לנו שהולך להיות כאן שעטנז של טעמים, אך אנחנו חייבים להודות שמדובר בביצוע נהדר. הגלידה רכה וטעימה עם תיבול מעודן. גם הריפל במקרה הזה לא מוגזם, ומשתלב היטב עם השוקולד. בקיצור, הפתעה מרעננת.
מחיר: 6־12 שקלים

גלידה מאת ויסוצקי (צילום: גלידות נסטלה)
גלידה מאת ויסוצקי (צילום: גלידות נסטלה)

רגע לפני פורים, רשת הלואוקוסט “ביוטיקייר” השיקה סדרה של מוצרי ניקוי חדשים בסדרת הדגל BIOTEC. התוספת החדשה כוללת מסיר איפור מהיר לעיניים ולפנים, תרחיץ פנים צמחי טיפולי, מי פנים ומברשת דו־צדדית לניקוי הפנים. מסיר האיפור של המותג מכיל חומרים מזינים, הוא מנקה את העור ביעילות ובמהירות ולא משאיר תחושת גירוי או יובש. תרחיץ הפנים הוא למעשה שדרוג של התרחיץ הקודם של המותג. התרחיץ פועל על נוסחה על בסיס קוקוס, אינו מייבש ומותיר את העור נעים למגע.
מחיר: 9.90 שקלים

מוצרי טיפול מבית BIOTEC (צילום: יחצ)
מוצרי טיפול מבית BIOTEC (צילום: יחצ)

Naturally Sensitive - סדרת מוצרים לתינוקות מבית "ג’ונסונס בייבי" המבוססת על רכיבים טבעיים וכוללת שלושה מוצרים: תרחיץ, שמפו ותחליב לחות המתאימים לעור רגיש. כל המוצרים ללא בישום, ללא פרבנים, סולפטים, פתאלטים והינם היפואלרגניים. סדרה נהדרת שעוזרת להתמודד עם היובש המסיבי שיש כעת. המוצרים נעימים על העור, לא מגרים אותו ומתאימים לכל מי שלא רוצה מוצרים עם ניחוח דומיננטי, אלא לשמור על הריח הטבעי של התינוק.
מחיר: 23־33 שקלים 

ג'ונסון (צילום: יחצ)
ג'ונסון (צילום: יחצ)