קבוצת התקשורת פרטנר קיבלה החלטה לקיים השנה את נופש החברה המסורתי בארץ ולתמוך בכלכלה הישראלית – כך על פי מייל שנשלח הבוקר לכלל עובדי החברה מסמנכ"ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט, ויו"ר ועד העובדים, קרן אופק .
 
ההחלטה של החברה התקבלה על רקע מלחמת "חרבות ברזל" והרצון לתמוך בעסקים ישראליים. כמו כן, החליטה החברה לא לחגוג השנה את מסיבת הפורים המסורתית.
 
כך נכתב במכתב: "השנה פרטנר כמו חברות רבות התלבטו אם לקיים אירועים שכאלה. כזכור, אנחנו בפרטנר אימצנו את העיקרון לפיו "ישראל לפני פרטנר" ועל כך גאוותנו. גם אם נדמה שהמשק שלנו חוזר אט אט ל"שגרת עבודה" הרי שלמעלה מ-130 חטופים ובני משפחותיהם וחבריהם עדיין נמצאים בכאוס ובכאב יומיומי. לא נוכל להתעלם מהם. אנו נמשיך לעשות הכל על מנת לתמוך בהם ובמאבקם הצודק לחזור הביתה!
 
שלא נתבלבל: המלחמה נמשכת, חיילים רבים עדיין במילואים , גם הקרב עובדינו והמורכבות גדולה גם בקרב השבים  משדה הקרב. משפחות רבות מידי נפגעו, ונפגעות מידי יום.

סמנכ''ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט (צילום: יחצ)
סמנכ''ל משאבי אנוש ותפעול, יבגני דולקרט (צילום: יחצ)

במציאות המורכבת הזאת, חשוב לנו לשתף אתכם בהתלבטויות באשר לדרך למצוא את האיזון בין הרצון לחזק את החוסן ולערוך פעילויות רווחה לעובדי פרטנר, שבשנים האחרונות הפכו למסורת, לבין הרגישות והאחריות שעלינו לגלות כחברה וכאנשים.

יו''ר ועד העובדים, קרן אופק . (צילום: יחצ)
יו''ר ועד העובדים, קרן אופק . (צילום: יחצ)

 
לכן, מסיבת פורים לא נחגוג השנה, אבל את נופש החברה נעשה כמיטב המסורת כמשפחה . אם עד כה נהגנו לקיים את הנופש השנתי שלנו בחו״ל, השנה החלטנו שנישאר בארץ, בארץ שלנו. בכך נהיה קרובים למדינה שלנו, נתמוך בכלכלה הישראלית ונצרוך כחול לבן! הנופש השנה יהיה באחד מבתי המלון המובילים בישראל והעיקר הוא שיהיה יחד".