ישי דוידי, מנכ"ל קרן ההשקעות פימי, אמר היום (שלישי) לפרשן הכלכלי של מעריב יהודה שרוני בוועידה הכלכלית של 2024: "יש לנו 50 מפעלים, חלקם מופגזים. מתחילת המלחמה יש הרוגים ופצועים. אנחנו מחליטים להפעיל את המפעלים כאילו אין מלחמה. יש לנו 2,000 איש בצו 8. צריך לדעת להשלים את השורות עם עובדים אחרים. יש בעיה לוגיסטית בשרשרת אספקה. ישראל במשבר הזה לבד. צריכים להביא חומרי גלם אבל לא קיבלנו את הקונטיינרים. עלה לנו יותר להביא אותם והעסק הפך מורכב. למרות הכל, הצלחנו להפעיל את המפעלים ללא הפסקה. רבעון 4 היה בהתאם לתחזיות. השנה נראה צמיחה. צריך להצדיע לעובדים ולמנהלים. עובדים מול העולם שלא נמצא במלחמה".

המשלחת הישראלית עזבה את קטאר: "חמאס לא מעוניין בעסקה"

עוד אמא דוידי: "מבחינת מימושים אני לא איש בשורות. 2024 לא תהיה שנה בה משקיעים אסטרטגיים בינלאומיים יקנו חברות פה. זה לא יהיה דומה ל-20 השנים האחרונות. הם לא יודעים להתמודד עם אזעקות. לא באים לאזור מלחמה לקנות חברות. יש חברות מתחרות בעולם, אז יקנו שם. מה שאנחנו עושים זה לעבוד חזק עם השוק הישראלי במימושים. בחודשיים האחרונים מימשנו במיליארד שקל למשקיעים מוסדיים ישראלים".

בהתייחס להשקעות חדשות אמר דוידי: "חשבנו האם לחכות בגלל המלחמה או להמשיך. אחרי התלבטות החלטנו להמשיך להשקיע בישראל באותו קצב. אנחנו מאמינים שיש לישראל יכולת לצאת מהמלחמה בצורה מחוזקת. המדינה תהיה יותר טובה ויותר חזקה בצד הכלכלי. זו מדינה מדהימה עם פוטנציאל עצום. המשקיעים הבינלאומיים יחזרו, עכשיו לא". לדבריו, "יש שני סקטורים עם רוח גבית שהחלה עוד בקורונה – רפואי וביטחוני. כל העולם מסתכל על המלחמה שלנו".