לאחר כשנתיים ללא קמפיין מקיף ולאחר שדחתה את ההשקה הנוכחית בגלל המלחמה, יוצאת היום אמריקן אקספרס בתוכנית הטבות משודרגת למחזיקי כרטיס גולד עם מגוון הצעות ערך המתכתבות עם המצב. מבדיקתי מתברר שהכרטיס מתאים לאוכלוסייה הנמנית על העשירונים 7-9. הכרטיס המשודרג יותר של החברה הוא הפלטינום המתכתי ומעליו כרטיס הצנטוריון המיועד לאלפיון שקהל לקוחותיו נאמד ב-2000 עד 3000.

לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין תחת הכותרת "הסוד הוא גולד". הוא ייערך ללא פרזנטור ועלותו הכספית נאמדת בסכום צנוע יחסית של מאות אלפי שקלים. המצטרפים בחודשיים הראשונים יזכו ל-1,200 נקודות, שווה ערך לקנייה ב-100 שקל ברשת KSP. בין ההטבות הבולטות בכרטיס: חברות במועדון "פתאל וחברים" ללא עלות, משלוח חינם בוולט (מוגבל ל-20 נקודות קרדיט), ארוחות ילדים ללא עלות במקדונלד'ס, מנות ראשונות או אחרונות חינם במגוון מסעדות, ושתייה ופופקורן בסינמה סיטי.

התוכנית פונה לשני קהלי יעד: לקוחות שכבר מחזיקים בכרטיס הזהב אך לא משתמשים בו ככרטיס עיקרי ולקוחות פוטנציאלים שמטבעם נחשבים לחובבי לייף סטייל. המצטרפים ייהנו מפטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה (22.29 שקל בחודש). מנכ"ל החברה מני כהן: "אמריקן אקספרס ממשיכה לייצור הצעות ערך מבודלות המתואמות לצורכי הלקוחות ולהעדפותיהם. בשוק רווי כרטיסים הדומים זה לזה הגולד של אמריקן אקספרס מקנה הטבות ייחודיות וקבועות בבתי עסקים מובילים".