חברת MIG Ai היא חיבור בין קבוצת מל"ם תים ,(Malam Team), חברת סקופר (מבית משלוחה) ומדיה פורסט (Media Forest), ומהווה את החברה הראשונה המספקת ניטור תקשורתי מלא של תוכן דיגיטלי ומסורתי.

MIG Ai מציעה שירותים מתקדמים, באוטומציה מלאה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת קבלת תמונת מצב מלאה ובזמן אמת, מהתקשורת (הכתובה, האינטרנטית והאלקטרונית) ומהרשתות החברתיות הן בארץ והן בעולם.

הטכנולוגיה המתקדמת של MIG Ai היא היחידה כיום המאפשרת לנטר את מרבית הפיצ'רים הקיימים ברשתות חברתיות: מסטורי בודד באינסטגרם, דרך קבוצות סגורות בפייסבוק ועד מעקב אחר פוסט בלינקדאין.

בזכות שירותיה המתקדמים, בין לקוחותיה המובילים של MIG Ai, ניתן למצוא את: אל על, מיקרוסופט, קופ"ח כללית, סולר אדג', קוקה קולה, חברת החשמל, מימון ישיר, נמל חיפה, המשרד לביטחון לאומי, קרסו נדל"ן, מתאם הפעולות בשטחים ועוד

עידן חדש בתחום איסוף וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי

לאחר עשרות שנים בהן שוק זה נשלט בידי חברה אחת, המונופול נשבר. חברת MIG Ai היא החברה היחידה בתחומה, המציעה ללקוחותיה תובנות עסקיות וניטור תקשורתי המבוסס על כל המדיות התקשורתיות והרשתות החברתיות המוכרות כיום, בזמן אמת ובדשבורד אחד.

MIG Ai מציעה שירותים מתקדמים, באוטומציה מלאה, מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת קבלת תמונת מצב מלאה ובזמן אמת, מהתקשורת (הכתובה, האינטרנטית והאלקטרונית) ומהרשתות החברתיות, בארץ ובעולם. זאת ועוד, הטכנולוגיה המתקדמת של MIG Ai היא היחידה כיום, המאפשרת לנטר את מרבית הפיצ'רים הקיימים ברשתות חברתיות: מסטורי בודד באינסטגרם, דרך קבוצות סגורות בפייסבוק ועד סרטוני וידאו בטיקטוק או פוסט בלינקדאין.

יכולתה של MIG Ai לשמש כ-"One Stop Shop" נולדה בזכות החיבור בין שלוש שחקניות ותיקות, המספקות טכנולוגיות מובילות, כל אחת בתחומה. מטרת השותפות הייתה הקמת פלטפורמה מהדור החדש, במטרה לספק ללקוחות ניטור תקשורתי מלא ומדויק, של תוכן דיגיטלי ומסורתי.