קבוצת ביג מרכזי קניות החלה בשיווק שלBIG FASHION PTV  אשר בשלב הראשון להקמתו יושקעו למעלה מ-2 מיליארד שקל. המתחם ייבנה בפינת רחוב ז'בוטינסקי-משה דיין בפתח-תקווה, על שטח מפעל קניאל לשעבר, סמוך לתחנת הרכבת הקלה. המתחם מהווה פרויקט עירוב שימושים עם כ-65,000 מ"ר מסחר, כ-250,000 מ"ר משרדים, כ-10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר של חנייה תת-קרקעית עם כ-3,000 מקומות חניה. המתחם יכלול מאות מותגים בתחומי האופנה, הפנאי, הבילוי והקולינריה, עשרות חנויות דגל של מותגי יוקרה בינלאומיים, אולמות קולנוע ומתחמי בילוי נוספים. 

הפרויקט בשטח כולל של כ-63 דונם יכלול 3 מגדלי תעסוקה בני 40 קומות, בית מלון ובשלב עתידי ייתכן שילוב של דיור להשכרה ודיור מוגן, שטחי מסחר וחניון תת קרקעי. את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים  הבינלאומי 35L שחתום בין השאר על פרויקטים בינלאומים כמו מרכז הקניות לה מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון הברנבאו של ריאל מדריד. 

חי גאליס, סמנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות: "ביג ממשיכה בתנופת הפיתוח והצמיחה בארץ ובעולם. בשנה הקרובה נפתח 7 פרויקטים חדשים. אני מאמין שהלקוחות יוכיחו ברגליים שאפשר לחדש גם בתחום המסחר".