סופר מריו, פיקאצ'ו וזלדה נכנסים לקניון – זו לא התחלה של בדיחה אלא חנות פופ אפ גיימינג חדשה שנפתחה היום (שלישי) בקניון שער הצפון.

"Gaming Store" קונספט חדש של היבואן הרשמי של נינטנדו (ועוד 16 מותגי גיימינג נוספים) - תור גיימינג, נפתחת בישראל . החנות שהוקמה בהשקעה של מאות אלפי שקלים משלבת בין מנעד המשחקים הרחב של נינטנדו לכלל המרצ'נדייז של עולם הגיימינג עם עמדות משחק חווייתיות בהן יוכלו המבקרים לשחק במשחקים השונים.

בחנות המשתרעת על שטח של 122 מ"ר יוכלו המבקרים להסתייע בצוות מומחים לגיימינג, כאשר חובבי מריו, פוקימון וזלדה לדורותיהם – יוכלו למצוא שם גם את כלל פרטי המרצ'נדייז של עולם הגיימינג הרחב. 

 "דווקא עכשיו, ודווקא בצפון – אנחנו גאים לפתוח חנות שיכולה לשפר ולו במעט את מצב הרוח של תושבי הצפון, עם מגוון מוצרי הגיימינג הכי גדול שהיה בצפון אי פעם" מסביר רובי עובדיה מנהל תחום הגיימינג ב"תור גיימינג. פתיחת Gaming Store , לצד חנות הלגו שנפתחה לפני מספר חדשים – היא חלק מהותי מאסטרטגיה המציעה תמהיל רחב של חוויות לכל המשפחה, ומציבה את קניון "שער הצפון" כמוקד בילוי מגוון" מסביר דותן שלום, מנכ"ל הקניון.