גורמים בטורקיה אמרו היום (חמישי) כי על אף החלטתו של הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן לעצור לחלוטין את יחסי המסחר עם ישראל, חברות שמחזיקות בהסכמים עם ישראל יורשו לייצא אליה דרך מדינה שלישית בחודשים הקרובים. 

ארדואן התקפל והחזיר את המסחר עם ישראל; כ"ץ: "אסור להיכנע לדיקטטור"
ביידן הטיל הלילה פצצה: זאת הסיבה המרכזית שהובילה אותו למקום הזה

אוהד סנדלר, מבעלי רשת גוד-פארם, התייחס לדברים בריאיון ל"איפה הכסף" ב-103FM ואמר: "כשתלויים במדינה אחת ושמים את כל הביצים באותו סל - החלטה כזאת יוצרת בהלה. כבר כמה ימים שאנחנו בלחץ", הוסיף: "אבל למרות שלא יצאה הצהרה רשמית, הסחורה מתחילה להגיע, הדברים מתחילים לזרום".

"אי אפשר להוריד את השאלטר ביום אחד, גם אם מחליטים להפסיק לספק סחורה כל המפעלים שאנו עובדים איתם יש להם מוצרים ממותגים שלנו בעברית, והייתה פאניקה האם בכלל אותה סחורה ממותגת תיכנס לנמל", המשיך. "אני יכול להגיד לך שהייתי מאוד בלחץ, גם בתור קמעונאי ברשת פארם עם המון מוצרים מטורקיה וגם בתור מי שמחזיק רשת אופנה עם המון בדים מטורקיה".

לסיכום הוסיף: "הודעה רשמית לא יצאה, כל הסיפור הוא די באפלה, אבל הרוח היא שממשיכים לעבוד ולא תהיה עצירה בזמן הקרוב. נראה שלארדואן קשה לרדת מהעץ והוא מנסה להחזיר את הכל מתחת לרדאר ובשקט, בסוף הוא רוצה להשתיק את האש מהעם שלו שממורמר מהתהליך". 

סייע בהבאת הכתבה: אליעזר בן יהודה