שוק הנדל"ן מתעורר, ולפי שפע דיווחי הפעילים בענף בימים האחרונים, מעולם לא ידע שגשוג כזה. הדיווחים כוללים עסקאות נדל"ן בתחום המסחרי, בנייה למגורים ושכירות.

חברת אביסרור משה מתחילה בשיווק בניין נוסף בפרויקט אביסרור באגמים הירוקה באשקלון. יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק, אומר שמחירי הדירות לדירת שלושה חדרים בשטח 77 מ"ר ו־10 מ"ר ומרפסת מתחילים ב־1.63 מיליון שקל.

הוועדה המקומית רמת גן אישרה את שלב א' של שכונה שתקום על ידי קבוצת אביב בצמוד לתל השומר‎. בשלב א' אושרה בנייה של שמונה בניינים, הכוללים 54 דירות בנות 3־5 חדרים ופנטהאוזים. צפי לתחילת בנייה: אמצע 2025 ואכלוס באמצע 2028.

היישוב אבן יהודה עובר בהדרגה מיישוב של צמודי קרקע לבנייני בוטיק בבנייה רוויה. חברת גרופית החלה בשיווק פרויקט גרופית בטבע באבן יהודה. בפרויקט 28 פנטהאוזים בני שישה חדרים, בשטח של כ־170 מ"ר כל אחד במחירים המתחילים ב־5.25 מיליון שקל.

בפרויקט Story בנתניה של דוד אזולאי נמכרו בתוך חודש 16 דירות בהיקף של 50 מיליון שקל. הפרויקט ‏כולל שלושה מגדלים, שניים בני 26 קומות ואחד בן 21 קומות ו־300 דירות של 3, 4, ו־5 חדרים במחירים החל מ־2.5 מיליון שקל.

גב־ים שבניהול אבי יעקובוביץ' בשיתוף שופרסל נדל"ן חתמו עם היוניקורן הישראלי DriveNets בבעלות עידו סוסן והילל קוברינסקי על עסקת שכירות בשטח של כ־7,000 מ"ר עילי בפרויקט. העסקה תניב לאורך כל תקופת השכירות הכנסות בהיקף 50 מיליון שקל.