מטרת מהלך הסושיאל הוא להעביר מסר חברתי - לחוות את העולם דרך העיניים ולא רק דרך הרשתות החברתיות וזאת באמצעות הפסקת הפעילות בעמודי האינסטגרם של מאיה וורטהיימר, לירון ויצמן ויעל גולדמן. אופטיקנה רשת האופטיקה הגדולה בישראל, השיקה השבוע מהלך יוצא דופן במסגרתו הפסיקה את פעילותן של עמודי האינסטגרם של מאיה וורטהיימר, לירון ויצמן ויעל גולדמן.
המהלך אשר החל באופן חשאי באמצעות מאיה וורטהיימר, שחקנית, דוגמנית ואישתו של המועמד הצעיר לראשות עיריית תל אביב אסף זמיר. וורטהיימר העלתה פוסט לעמודה הפרטי ובו הצהירה כי היא לוקחת חופש "וחוזרת להסתכל לאנשים בעיניים". אותו פוסט היכה גלים וגרם להתעניינות רבה בקרב עוקביה וגופי המדיה מה גרם לה לעשות מעשה שכזה כשבוע לפני סיום קמפיין הבחירות של בעלה. בעקבותיה התגייסו לאתגר גם החברות לירון ויצמן ויעל גולדמן שהכריזו כי הן לוקחת פסק זמן.
לפני כחודשיים עשתה מעשה דומה הזמרת האמריקאית סלינה גומז כאשר העלתה פוסט ובו כתבה כי היא לוקחת social media break ומאז לא נראתה פעילות בעמוד האינסטגרם שלה.

ביום רביעי האחרון נחשף כי מדובר בקמפיין קריאייטיבי של רשת אופטיקנה, אותו ליוו משרד יחסי הציבור "דני לוי תקשורת" וסוכנות הקריאייטיב והסושיאל "לידרס", שמטרתו הייתה לעורר שיח חברתי ולהעביר את המסר שיש לחזור להתייחס לעיניים של האנשים, הן בפן החברתי והן בפן הבריאותי אותו מקדמת הרשת.
בתחילת השבוע עלתה הרשת בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ופרסום בדיגיטל תחת המסר הוותיק של הרשת: Respect Your Eyes. הקמפיין החדש גם הוא מבית משרד הפרסום גיתם, שם את "העיינים" בתור "הפרזנטוריות" של הרשת זאת מתוך מטרה לתת לעיניים את הכבוד הראוי להם.
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה, ציין: "המשקפיים איתנו בכל רגע ובכל מקום. אנחנו חווים את העולם דרך העיניים, ויותר מזה- מבט עיניים מעביר לעולם את כל מנעד הרגשות והתחושות שלנו. כרשת האופטיקה המקצועית והמובילה בישראל חשוב לנו להעביר את המסר שעל העיניים לא מתפשרים: התאמת משקפיים מצריכה איש מקצוע והתאמה אישית. כדי להעביר מסר זה בחרנו לייצר שפה חדשה ולהשיק "פרזנטוריות" לקמפיין זה: העיניים".