חברות כרטיסי האשראי נערכות למכירות מוגברות לקראת חודש נובמבר המתחיל היום. מדובר במבצעי יום הרווקים הסיני (11 בנובמבר), בלאק פריידיי (23 בנובמבר) וסייבר מאנדיי (26 בנובמבר), שבהם המכירות בישראל ובעולם מזנקות בעשרות אחוזים. הסנונית הראשונה הייתה ויזה כאל, שהודיעה כי בכל שעה עגולה של קנייה באינטרנט, לקוחותיה יקבלו החזר כספי על רכישה עד לסכום של אלף דולר. חברות כרטיסי האשראי המתחרות, ובראשן לאומי קארד וישראכרט, מכינות אף הן מבצעים שיפורסמו במרוצת השבוע הבא.
 
בנובמבר 2017 עמד גובה העסקה הממוצע באינטרנט על 179 שקל, והאתרים המובילים היו AliExpress ו־Amazon. בימי החג המיוחדים היקף המכירות מזנק בעשרות אחוזים. אלא שחברות כרטיסי האשראי אינן לבד. קבוצת בריל תציע לרגל מבצע שופינג IL מחירים מיוחדים לקונים באתר הנעלים STEP IN. מדובר בהנחה של עד 60% על מותגי נעליים כמו ניין ווסט, לי קופר, טימבלרנד, ניו בלאנס, דוקרס ועוד. מבצע שופינג IL יתקיים בין התאריכים 7־8 בנובמבר. 
 
חנות האונליין של קפה עלית הודיעה לרגל חג הקניות בלאק פריידיי על השקת מארז קפה, הכולל קפסולות ומעמד מגנט מעוצב לאחסון קפסולות ב־75 שקל, עם משלוח חינם. על רקע כל אלה, צופים בדואר גידול במספר החבילות בחגי הקניות בנובמבר ל־15.3 מיליון. משקלן יגיע לשיא של 3,050 טון. בחודש רגיל מחולקים בדואר 4.6 מיליון חבילות בממוצע במשקל 900 טון.
 

לפי הדואר, חמשת האתרים האהובים על הישראלים בהזמנות מחו”ל הם אמזון, אי.ביי, עלי אקספרס, נקסט ואסוס. ב־2017 חילקה חברת דואר ישראל 61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו”ל בשווי 12 מיליארד שקל. ההערכה שב־2018 יוזמנו יותר 64 מיליון חבילות. 
 
דני גולדשטיין, מנכ”ל הדואר, אמר: “בשנים האחרונות יש עלייה מתמדת בהזמנות החבילות. הרבעון הרביעי של השנה מאופיין בעלייה התלולה ביותר בזכות ההזמנות לחגי הקניות הבינלאומיים. יום הרווקים הסיניים הוא חג הקניות החזק ביותר, הבלאק פריידיי, שיחול השנה כשבועיים לאחר מכן, ימשיך את המגמה, ועד סוף דצמבר יהיה גידול בהזמנות בעקבות ההוזלות באתרים”.