אחרי וגאס, ישראל? לאחר שבית המשפט העליון קבע כי פוקר הוא מקור הכנסה לגיטימי, שלא עוסק רק במזל, יש מי שכבר רואה את התחרויות קורמות גידים בישראל. ח"כ שרן השכל הגישה היום (ראשון) הצעת חוק פרטית להפוך את תחרויות הפוקר: "פסיקת בבית המשפט העליון קבעה כי פוקר הוא משלח יד חוקי ומבוסס על יכולות, כעת יש לעדכן זאת בחקיקה".
במסגרת הצעת החוק אשר הונחה על שולחנה של הכנסת, מפורט כי התאגדות שחקני הפוקר בישראל, תוכל לערוך ולארגן טורנירי פוקר וכן לתת היתרים לקיום טורנירי פוקר והכל על פי היתר מראש שינתן ע"י שר האוצר או נציג מטעמו. טורנירי הפוקר יהיו עפ"י כללים ותקנות שיותקנו ע"י השר, סכומי הכסף שיינתנו בטורניר יועברו לשחקנים בלבד ולא יועברו לצד ג' וכן יחולו עליהם הוראות מס הכנסה. ההשתתפות בטורנירים תתאפשר רק באמצעות רישום מסודר בהתאגדות שחקני הפוקר עם כרטיסי שחקן כמקובל בענפי ספורט אחרים.
הצעת החוק הוגשה בעקבות  פסיקת בית המשפט העליון במסגרתה קבעו השופטים ניל הנדל, מני מזוז ויעל וילנר כי נכון יותר להסתכל על טורניר פוקר כרצף משחקונים ולא במבחן היד הבודדת. השופטים כתבו כי "נדמה כי השתתפות בתחרויות וטורנירים, על הרווחים שנוצרו שנה בשנה, לאורך שנים מחזקת את המסקנה כי לא עסקינן במשחק שעיקרו מזל". 

בישראל ישנם מאות אלפי שחקני פוקר חובבנים ומקצוענים. לאורך השנים זכו נציגים ישראלים ב–15 צמידי אליפות עולם (WSOP), שמתקיימת בין השאר בלאס וגאס משנת 1970. בשבועות האחרונים ניכרת הצלחה ישראלים יוצאת דופן בסבב האירופאי של אליפות העולם, תימור מרגולין זכה בצמיד אליפות עולם שני בטורניר המונסטאר בצ'כיה והשחקנים הישראלים ניצחו שלושה מתוך ארבעה טורנירים. 
בניגוד למרבית המדינות המערביות ברחבי העולם, בתי המשפט בישראל הגדירו עד כה את טורנירי הפוקר בתור "משחק אסור", עם עונשים קבועים בחוק העומדים על עד שנת מאסר בכלא לשחקנים, ועד 3 שנות מאסר בכלא למארגנים, המנהלים והדילרים. ההחלטה האחרונה של בית המשפט העליון כי טורנירי פוקר הם משחק יכולת מיישרת קו אל מול העולם המערבי ונותנת תקווה לקהילת חובבי הפוקר בישראל כי השינוי המיוחל בפתח.
ח"כ שרן השכל, מסרה: "שחקנים ישראלים מביאים כבוד וגאווה למדינה בתחרויות בינלאומיות והכנסותיהם נמדדות במאות מיליוני שקלים. המדינה החליטה שהיא רוצה נתח ממשלח היד של הספורטאים המיליונרים ולכן עתרה לבית המשפט העליון, שפסק שפוקר הוא משחק יכולות ולא משחק מזל. הפרקליטות הציבה טיעונים ומומחים משכנעים והוכיחו לבית המשפט מדוע משחק פוקר הוא ספורט ולא משחק מזל. אם המדינה גובה מיסים מאזרחים מפני שהיא רואה בהם ספורטאים, ראוי שתאפשר להם להתמודד ולהתאמן בשטחיה".
מי שמעוניין לשחק פוקר בצורה בלתי חוקית, ללא פיקוח, ימצא את הדרך ולראייה, היום, אזרחים נורמטיביים מהשורה משחקים בסביבות לא בטוחות בלשון המעטה. כסף שחור והלוואות לא חוקיות המחליפות ידיים הן הבסיס עליו צומחים ארגוני פשע, לכן יש הכרח בהסדרה. מזה מספר חודשים אני בודקת לעומק את הנושא, נפגשת עם מומחים ומקבלת חוות דעת. במקום לבזבז כספי ציבור על מלחמה עקרה בתופעה, ניתן לחסוך זמן יקר למשטרה ולמערכת המשפט ולהכניס לקופת המדינה עשרות מיליוני שקלים. לאחר פסיקת העליון שפסקה בצורה ברורה כי פוקר הוא משחק יכולת ולא מזל, הגשתי את הצעת החוק לשינוי החקיקה."