תאגיד המחזור "תמיר" הודיע על חילופי תפקידים בחברה, כשדירקטוריון החברה הודיע על מינויו של רני איידלר לתפקיד המנכ"ל. איידלר (50),יחליף בתפקידו את קובי דר, שהודיע  לפני כארבעה חודשים כי הוא מסיים את תפקידו לאחר שהוביל את החברה בשבע השנים האחרונות מיום הקמתה. איידלר הצטרף לתאגיד המחזור לפני כ-6 שנים כשמונה לסמנכ"ל התפעול ולאחר מכן מונה אף למשנה למנכ"ל. 

איידלר נבחר לאחר תהליך שבסופו רואיינו 15 מתמודדים ע"י ועדת האיתור שהורכבה מנציגי הדירקטוריון של תמיר. בסיום תהליך עבודתה של ועדת האיתור ולאחר שהציגה לדירקטוריון תמיר את המלצותיה, נבחר רני איידלר כמנכ"ל תמיר. בנוסף החליט הדירקטוריון למנות את רו״ח אלון טל לתפקיד המשנה למנכ״ל, טל (49) מכהן בשבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של תמיר והינו חלק מהנהלה הבכירה של הארגון מיום הקמתו.
תמיר, תאגיד מחזור האריזות, הוא גוף שהוקם בשנת 2011 על ידי היצרנים והיבואנים במטרה ליישם את חוק האריזות בישראל והינו "גוף מוכר" על ידי המשרד להגנת הסביבה, ששם דגש על ניסיון לשנות את הרגלי ההתנהגות של תושבי מדינת ישראל בהתייחסות שלהם לפסולת האריזות ולגייסם למהפכת המחזור על מנת שיתחילו להפריד אריזות כבר בביתם. 

עד כה הוצבו בישראל פחים כתומים להפרדת אריזות למעל מיליון משקי בית ובחמש השנים הקרובות יפרסו ע"פ תכנית ההכרה של המשרד להגנת הסביבה פחים כתומים לכ-85% מהציבור הרחב.
אלון טל. צילום: שירה וויס