תמן, החברה הגדולה בישראל לאבזור רכבים לבעלי מוגבלויות, סיכמה על שיתוף פעולה עם קונצרן ענק ביפן לשיווק הרובוט הייחודי המסייע לנהג עם כיסא גלגלים פרי פיתוח ישראלי. החברה הישראלית סיכמה על  שיתוף פעולה עם הקונצרן הענקי היפני ינאסי (יבואן מרצדס, אאודי ופולקסווגן ביפן) לשיתוף פעולה עסקי כשבמוקד שיווק הרובוט הייחודי של תמן ביפן.

ההסכמה הושגה במהלך ביקורם של בעלי ומנכ"לי  קבוצת תמן משה אופק ועדי אדלר בתערוכה הגדולה שהתקיימה בטוקיו לאבזור רכבי אנשים בעלי מוגבלויות, שם נפגשו עם נציגי הקונצרן היפני המוכר מעל 100,000 רכבים בשנה ובבעלותו עסקים שונים בתחום הרכב ביפן. כאמור, היפנים  יחלו בשיווק הרובוט המסייע לנהג עם כיסא גלגלים להכניס או להוציא את כיסא הגלגלים מתא המטען של רכבם. ה"רובוט" המיוחד, הראשון מסוגו בעולם, המעניק פתרון מושלם לבעיה זו, פותח ומיוצר במפעל תמן.
הרובוט שעבר לאחרונה שדרוג נוסף באמצעים אלקטרוניים ומכניים חדישים, הוא היחיד בעולם המסוגל להכניס ולהוציא את כיסא הגלגלים מתא המטען ולהביאו עד לדלת הקדמית (דלת הנהג). כיום, מפתחים בתמן את הדור השלישי של המוצר שייתן מענה להכנסת הרובוט גם לרכבים בעלי תא מטען קטן. מדי שנה, נמכרים בארץ ובעולם כמה מאות רובוטים. הרובוט מיוצא למדינות רבות במערב אירופה, ארה"ב, קנדה  ובניו זילנד.

תמן היא החברה מובילה בישראל לייצור, אבזור ושדרוג מערכות נהיגה לנכיםֿ, המייצאת גם לשווקים בחו״ל ומעסיקה מאות עובדים : מהנדסים, טכנאים, חשמלאים, תכנתים ועוד. בעלי החברה והמנכ״לים המשותפים שלה, משה אופק ועדי אדלר מובילים קו של חדשנות על מנת להקל על בעלי מוגבלויות לנהוג ברכבם בבטחה ובמיומנות גבוהה.  
 
בין מוצרי החברה ניתן למצוא מסך מגע איכותי, שהפך את נהיגת הנכים לקלה ובעיקר נוחה לנכה ולא מסוכנת לנהגים האחרים וכן רובוט המאפשר הכנסה והוצאת כסא גלגלים והבאתו ליד מושב הנהגֿ.  מסך המגע והרובוט, הפכו למוצרים מבוקשים ברחבי העולם וזוכים להתעניינות רבה מחברות בחו"ל. לתמן , רשת של אולמות הרכבה ברחבי הארץ וכן חטיבת היסעים  המציעה שירות ייחודי להתאמת רכבי היסעים מדגמים שונים, לדרישות הלקוח הפרטי או יבואני הרכב הגדולים בארץ.