מנכ"ל רכבת ישראל שחר איילון צפוי להודיע בקרוב על התפטרותו, כשנתיים לאחר מינויו לתפקיד. התפטרותו הצפויה של איילון באה על רקע הכישלון והתקלות בקו הרכבת המהיר בין ירושלים לנתב"ג כאשר כמעט אין שבוע בו לא נרשמות תקלות ושיבושים, ואי השלמת עבודות החשמול בקו עד לתחנת ההגנה בתל אביב. בנוסף, מאז הפעלת הקו המהיר גברו התקלות וצפיפות הנוסעים בקווים אחרים של הרכבת בשל מחסור בקרונות וקטרים.
גורם במשרד התחבורה מסר היום (שני) למעריב כי יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, אלוף במיל' דן הראל, זימן את איילון לשיחה ובה הובהר לו שאם הוא לא יתפטר הדירקטוריון יחליט על הפסקת עבודתו. ברכבת ישראל אישרו את הידיעה. "אתמול שוחח יו'ר דירקטוריון רכבת ישראל עם המנכ"ל בדבר סיום תפקידו.
איילון תקף הבוקר בראיון לגל"צ את משרד האוצר שמונע לטענתו את השיפור החיוני לרכבת: "חסרים לנו 150 קרונות. משרד האוצר לא נותן לי להזמין עוד". מנכ"ל רכבת ישראל גיבה את עובדיו שלפי חשדו של שר התחבורה כ"ץ, אחראים אולי לתקלות החוזרות בקו המהיר לירושלים. "ייתכן שזה הם, העובדים שלנו עובדים קשה וסימנו אותם".
איילון כיהן במשך עשרות שנים בתפקידים בכירים במשטרת ישראל ובין היתר הוא היה מפקד מחוז תל אביב. עם תום שירותו במשטרה התמנה איילון לנציב כבאות והצלה והיה מהמובילים לבניית המערך החדש של הכבאות לאחר אסון השריפה בכרמל. עם תום תפקידו בכבאות והצלה התמנה איילון למנכ"ל רכבת ישראל ונכנס לתפקיד בינואר 2016.