"מגדל ספירלה", פרויקט חדש של חברת עזריאלי, צפוי להיות המגדל הגבוה ביותר בישראל, ויוקם בדופן הצפוני של מרכז עזריאלי בתל אביב, במתחם "ידיעות אחרונות" לשעבר. הבניין יתנשא לגובה של 350 מטרים, יתפרש על פני 91 קומות ויכלול, בין היתר,  שטחי מסחר, משרדים, מגורים ומלון. בהקמתו יושקעו כ-2.5 מיליארד שקל. הסכום האדיר כולל גם את רכישת הקרקע, הקמת הבניין, והרחבת שטח הקניון.



"מגדל הספירלה" יישב על שטח של כ-150,000 מ"ר, שיכלול, בין היתר, שטחי מסחר, לצד משרדים, מגורים ומלון. פסגת המגדל תכלול מרחב לכנסים ולמפגשים, לבילוי ולתצפית של 360 מעלות על תל אביב והסביבה. למרגלות הפרויקט יוקמו, בנוסף לקומת מסחר המחוברת ישירות לרכבת הקלה, גם 6 מפלסי חניה תת-קרקעיים אשר ישתרעו על פני שטח של כ-45 אלף מ"ר. במסגרת העבודות להקמת המגדל, יזכה גם קניון עזריאלי תל-אביב להרחבה משמעותית של כ-13 אלף מ"ר, כך ששטחו הכולל יעמוד על כ-50 אלף מ"ר. 

תכנון המגדל הופקד בידי פירמת (Kohn Pedersen Fox - KPF) הבינלאומית. הפירמה מתמחה, בין היתר, בהעצמת תפקידם של מבנים גדולים במרחב העירוני, ואחראית על תכנונם של חמישה מתוך עשרת גורדי השחקים הגבוהים בעולם.


דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי אמרה: "ההשקעה הכלכלית יוצאת הדופן בפרויקט מהווה עדות לאמון הרב שלנו בכלכלה הישראלית ובצמיחתה, וממשיכה את האסטרטגיה המובילה אותנו כבר למעלה משלושה עשורים בבניין הארץ".
 91 קומות בבניין.
91 קומות בבניין.