ענקית משחקי הרשת הישראלית פלייטיקה, הודיעה על השלמת רכישת חברת Supertreat Gmbh האוסטרית, שפיתחה את משחק הסוליטר “Solitaire Grand Harvest", אחד ממשחקי הסוליטר המובילים בקטגוריה, עם למעלה ממיליון שחקנים ביום.



בחברה הישראלית הדגישו כי הרכישה הנוכחית היא חלק מהאסטרטגיה להרחבת פרוטפוליו המשחקים ובהמשך לרכישות מהותיות נוספות של החברה בתחום הקז'ואל גיימינג. כזכור רק לפני כחודש הודיעה כי רכשה את חברת Wooga הגרמנית, מובילת משחקי חידות (Puzzle) ועצמים מוחבאים (Hidden Objects) ולפני כשנה רכשה את חברת ג׳לי באטן בע״מ. לאחר השלמת הרכישה הנוכחית, כחצי ממשחקי החברה יהיו בקטגוריית משחקי קז׳ואל.



ניר קורצ׳ק סמנכ״ל השיווק של פלייטיקה הדגיש כי, "סוליטר הוא משחק נצחי בקטגוריית משחקי שחקן-בודד ולכן ישנה תחרות גדולה בקטגוריה. תוך פחות משנה מהשקת המשחק, Supertreat הצליחו ליצור את אחד ממשחקי הסוליטר המוצלחים בעולם מבחינת הכנסות וצמיחה. אנו מאמינים כי העוצמות של פלייטיקה הן מבחינה שיווקית והן מבחינה טכנולוגית יהפכו אותו למשחק המוביל בקטגוריה".



קרסטיאן באומגרטנר, מנכ״ל ומייסד-שותף ב-Supertreat הוסיף כי: "ההצלחה של Solitaire Grand Harvest אפשרה לנו לבחור את השותף האולטימטיבי, על מנת להמשיך ולצמוח. אנחנו שמחים מאוד על הבחירה בפלייטיקה לאחר שהוכיחו כי ביכולתם לייצר ערך מוסף והצלחה גלובלית לכל משחק בפרוטפוליו המשחקים של החברה". יש לציין כי ההכנסה היומית הממוצעת ב-90 יום האחרונים של המשחק עמדה על 90 אלף דולר, קצב הכנסות של מעל 30 מיליון דולר בשנה.



פלייטיקה היא בין חברות משחקי הרשת המובילות בעולם עם מעל 27 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה כל חודש. החברה נוסדה ב-2010 וכיום מונה מעל 2000 עובדים בארבע עשר משרדים ברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם בהרצליה פיתוח. החברה ממשיכה להרחיב את פרוטפוליו המשחקים שהיא מציעה לקטגוריות נוספות במטרה לספק את חוויות המשחק המגוונות והמלהיבה ביותר עבור השחקנים שלה.