לאחר שהנחיתו בשנים האחרונות אגדות כדורגל כגון רונאלדיניו הברזילאי, לואיס פיגו, קרלס פויול ודווייט יורק, משמרים ב"היינקן ישראל" את המסורת והפעם אף מנחיתים שני כוכבים ביחד שיגיעו לארץ לביקור משותף. אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו יגיעו ב-5 במרץ לביקור בן 48 שעות, ל"קלאסיקו איטלקי" במהלכו יתחרו ביניהם מי יארח את הקהל הישראלי, אשר יתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק בפעילות מקדימה של "היינקן", נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות כבר מזה שנים.
שיאו של "הקלאסיקו" יערך במהלך משחק שמינית גמר ליגת האלופות, בשני אירועי צפייה שאותם יארחו הכוכבים. אלסנדרו דל פיירו, ה"נסיך" של הכדורגל האיטלקי, רשם קריירה יוצאת דופן, במהלכה שימש כקפטן מועדון הפאר יובנטוס, ומחזיק בשיאי הכיבושים וההופעות לשחקן בקבוצה. במהלך שנותיו במועדון הוביל דל פיירו את יובנטוס לזכייה בשבעה תארי אליפות ולזכייה בליגת האלופות. דל פיירו זכה גם בתואר מלך השערים של ליגת האלופות ב-1997 ו-1998 ובשנת 2007 זכה בפרס רגל הזהב.
אנדראה פירלו, ה"מאסטרו", אחד מהקשרים הדומיננטיים ביותר בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים, רשם קריירה עשירה, רובה במדי מילאן, עמה זכה בשתי אליפויות איטליה ופעמיים בליגת האלופות. ב-2011 עבר הקשר לשחק במדי יובנטוס, עמה זכה בארבע אליפויות רצופות ובגביע האיטלקי.


אנדראה פירלו. צילום: יח"צ
אנדראה פירלו. צילום: יח"צ

 
אורי אלדר, מנהל השיווק של חטיבת הבירות בטמפו, אמר: "היינקן, כמותג שמחובר לליגת האלופות ולערכים שתחרות זו מייצגת, חרט על דגלו להביא לקהל חובבי הספורט בישראל את הכוכבים הגדולים ביותר שלקחו חלק במפעל היוקרתי לדורותיו. אנו שואפים לתת לקהל הצרכנים של היינקן את ההזדמנות לפגוש אותם באופן אישי ולקחת חלק בחוויה יוצאת דופן וייחודית".