בעקבות הפסקת פעילות הטיסות של חברת "גרמניה איירליינס" מציעה היום (שלישי) "אל על" עבור לקוחות המחזיקים בכרטיס טיסה של "גרמניה איירליינס" לטיסות בין ישראל וגרמניה את האפשרות לרכוש כרטיס טיסה חלופי במחיר מוזל.



חברת "אל על" תעניק 20% הנחה לכרטיסים בטיסות החברה היוצאות ונכנסות מהיעדים הבאים: ברלין, פרנקפורט, מינכן וכן עשרות ערים נוספות בגרמניה באמצעות שילוב טיסה ורכבת. באל על הבהירו, כי ההנחה תקפה לכל מחירי אל על המפורסמים ואינה חלה על מיסי נמל ולטיסות עד ה-13 בחודש.



מימוש ההטבה יוכל להתבצע באמצעות מוקד השירות הטלפוני של חברת אל על, סוכני הנסיעות ומשרדי אל על בגרמניה וזאת, בהצגת כרטיס טיסה של גרמניה אירליינס ליעדים והתקופה הרלוונטיים.



הבוקר הגישה חברת התעופה "גרמניה איירליינס" בקשה לפשיטת רגל בעקבות בעיות כלכליות. החברה, שבסיסה בברלין, ביטלה את כל הטיסות, ביניהן גם אלו היוצאות מישראל ונוחתות בה - אחת מהן הייתה אמורה להמריא הבוקר ב-05:30, ואחת הייתה אמורה להמריא היום בשעה 14:05 לכיוון דיסלדורף.



לחברה טיסה שהייתה אמורה לצאת מהעיר דיסלדורף לנתב"ג בוטלה גם היא, וכרגע נראה כי אין לנוסעים כל פתרון. זאת, לצד עשרות רבות של טיסות מתוכננות אחרות בקו ישראל-גרמניה בימים הקרובים.