אגדות הכדורגל אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו פרסמו היום (רביעי) סרטונים בו הם פונים לקהל הישראלי ומודיעים על הגעתם בחמישי במרץ לביקור בן 48 שעות ל"קלאסיקו איטלקי", במהלכו יתחרו ביניהם מי יארח את הקהל הישראלי, שיתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק בפעילות מקדימה של "הייניקן", נותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות כבר מזה שנים. 



בסרטון אומר דל פיירו כי "אני ופירלו מגיעים לישראל לפגוש אתכם לערב משוגע אחד של ליגת האלופות שאני מארח. אני מקווה שזה ברור שאתם תהיו איתי".  

דל פיירו

פירלו במסר לישראל

שיאו של "הקלאסיקו" יערך במהלך משחק שמינית גמר ליגת האלופות, בשני אירועי צפייה שאותם יארחו הכוכבים. אלסנדרו דל פיירו, ה"נסיך" של הכדורגל האיטלקי, רשם קריירה יוצאת דופן, במהלכה שימש כקפטן מועדון הפאר יובנטוס, ומחזיק בשיאי הכיבושים וההופעות לשחקן בקבוצה. במהלך שנותיו במועדון הוביל דל פיירו את יובנטוס לזכייה בשבעה תארי אליפות ולזכייה בליגת האלופות.



דל פיירו זכה גם בתואר מלך השערים של ליגת האלופות ב-1997 ו-1998 ובשנת 2007 זכה בפרס רגל הזהב.אנדראה פירלו, ה"מאסטרו", אחד מהקשרים הדומיננטיים ביותר בכדורגל העולמי בשני העשורים האחרונים, רשם קריירה עשירה, רובה במדי מילאן, עמה זכה בשתי אליפויות איטליה ופעמיים בליגת האלופות. ב-2011 עבר הקשר לשחק במדי יובנטוס, עמה זכה בארבע אליפויות רצופות ובגביע האיטלקי.