מדינת ספרד מושתתת על הממשל הקפיטליסטי והכלכלה שלה היא אחת הכלכלות החזקות ביותר באירופה. החל משנת 2004 הפחיתה ממשלת ספרד את התערבותה בעסקים, כך שבעלי העסקים זוכים היום לעצמאות שמאפשרת להם לפתח את העסק שלהם כראות עינם. בדומה למדינות רבות בעולם, גם העסקים בספרד נשענים על קידום ופרסום באינטרנט. עסק שלא נמצא בגוגל כאילו אינו קיים, ועל כן בעלי העסקים הספרדיים שמים כיום דגש על בניית אתרים וקידומם. 

קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב אשר מובילה את תחום הפרסום והקידום בישראל מרחיבה את שירותיה לספרד ונכנסת לשוק הבינלאומי. כעת, גם בעלי העסקים הספרדיים יכולים ליהנות מאתרי אינטרנט מהירים, מעוצבים ואיכותיים אשר מספקים את כל המידע הדרוש לגולש הספרדי בדגש על קידומם במנוע החיפוש של גוגל. מבין שירותי הקידום ניתן להזכיר:

• בניית אסטרטגיה שיווקית – כל עסק זקוק לתכנית פעולה שבמסגרתה מגדירים את המטרות, את החולשות והחוזקות, קהל יעד והדרכים להשגת היעדים. בעל עסק מתחיל בברצלונה, למשל, זקוק להכוונה וזאת במטרה להגיע ללקוחותיו. 

• ניתוח מילות המפתח הספרדיות – הגולשים הספרדים מקלידים מילות חיפוש שונות בגוגל, על מנת למצוא את העסק המתאים להם. מקדמים מקצועיים מבצעים חקר מילות מפתח, כדי לבדוק אילו מילים יקדמו את העסק לתוצאות הראשונות של גוגל. 

• התאמת טקסטים למנוע החיפוש – כדי לקדם אתר, חשוב להתאים את מילות המפתח בתוך הטקסט, כדי שישתלבו באופן טבעי באתר. ביצוע אופטימיזציה לעמודי האתר מסייע בקידומו.  
 
• בוחנים את המתחרים – אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כשמקימים עסק הוא לבדוק את המתחרים בסביבה הקרובה ולראות איזו ייחודיות מביא עמו בית העסק. לדוגמה, בעל עסק המעוניין לפתוח חנות למזכרות לאוהדי כדורגל, צריך לבחון את העסקים הנמצאים בקרבת מקום. האם יש חנות קרובה באזור?

הצוות בוחן את צרכיו של הלקוח הספרדי ואת תחום העיסוק שלו, על מנת להתאים עבורו את שיטות הפרסום הטובות ביותר. בקבוצת המותגים של לאוס מדיה ואינטראקטיב יודעים לבנות את האסטרטגיה המתאימה לכל בעל עסק. אחת משיטות השיווק הנפוצות יותר שכדאי להזכיר בתחום זה הוא עריכת קמפיין פרסומי ביוטיוב. גם בספרד סרטון אחד קצרצר יכול להיות שווה לאלף מילים. כך, פרסום סרטון המציג יין ספרדי משובח בצפון ספרד על רקע הכרמים הגדולים, עשוי למשוך אליו גולשים רבים. 

דרך נוספת לפרסם את העסק היא באמצעות שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק. הספרדים הם אנשים חמים ואוהבי חברה, ולכן הם אוהבים לבלות את זמנם בפייסבוק. על כן, ניתן לנצל את הפייסבוק כדי לקדם קמפיינים פרסומיים. ישנם כמה יתרונות משמעותיים בעת קידום עסקים: הפלטפורמה מאפשרת לבחור את קהל היעד, לבצע פילוח של נתוני הגולשים, בעלי העסקים יכולים לתקשר באופן ישיר עם הלקוחות והיכולת להגדיר תקציב יומי או חודשי עבור הפרסום. כמו כן, את תוצאות הקידום בפייסבוק אפשר למדוד באופן מדויק למדיי, דבר המאפשר לראות עד כמה הפרסום משפיע על הגולשים ומה ניתן לשפר. 

דואגים לתחזוקת האתר
אחד הנושאים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא עניין תחזוקת האתר. אתר של בעל עסקים ספרדי צריך להיות זמין לגולשים בכל עת. זאת משום שפעמים רבות לא מדובר רק באתר תדמית, אלא באתר שבו מבצעים פעולות רבות ומגוונות כמו ביצוע עסקה, הרשמה לשירות או יצירת קשר עם בעל העסק. על מנת שהאתר יהיה זמין לגולשים, יש צורך להתאים עבורו אחסון איכותי ומאובטח. השרתים של קבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב עומדים בתקני האבטחה המחמירים ביותר, תוך אספקת אבטחה לאתר 24/7. כמו כן, הצוות המקצועי דואג לחבר את האתר לשרת המתאים במטרה לקצר את זמן טעינת העמוד ולספק לגולשים חוויית גלישה מהירה ומהנה. 

למעבר לאתר עבור הקהל הספרדי - https://www.leos.es/