שחקני העבר האיטלקים, אלסנדרו דל פיירו ואנדראה פירלו, התחרו ביניהם בשבועות האחרונים על אהדתו של הקהל הישראלי, במסגרת הקמפיין של מותג הבירה היינקן. לאחר שצפו במשחקי ליגת האלופות יחד עם אוהדים ישראלים, נמסר מהיינקן כי השניים "החליטו לסגור את הדו-קרב ביניהם בעזרת אתגר בעיטות שרק מומחי בעיטות כמוהם יכולים לעשות".



במסגרת האתגר, הם התחרו ביניהם על בעיטות מדויקות לתוך חבית ומקרר היינקן שהיה ממוקם על סירה ששטה בפארק הירקון. במהלך האתגר, הפגינו השניים יכולת מרשימה, לצד ספורטיביות ראויה לציון.



כזכור, השניים ניהלו "קרב סרטונים" ברקע משחקי שמינית גמר ליגת האלופות, בתחרות על מי יארח יותר קהל ישראלי, שהתבקש שהתבקש לבחור עם מי הוא מעדיף לראות את המשחק. כך למשל, באחד הסרטונים נראה דל פיירו משוחח עם אגדת הכדורגל הישראלי אייל ברקוביץ'. בסרטון, שואל דל פיירו את ברקוביץ': "האם החלטת לצפות בליגת האלופות איתי או עם אנדראה פירלו?". 

מנגד, פרסם פירלו סרטון בו אמר: "שלום לכל המעריצים שלי בישראל. תודה רבה על הפניות הרבות באינסטגרם והסטורי שאתם עושים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי לצפות במשחק ליגת האלופות. ראיתי הודעות מאסף פרנק, אוסנת לישע, אלעד חזן, שי אברהם, אמנון עמיאל, חן שלום ואנשים נוספים, אבל עדיין לא החלטתי מי יצטרף אליי, אז תמשיכו לכתוב לי כדי שיהיה סיכוי שאצפה איתכם במשחק. צ'או".