בין המפורסמים שעוד נכנס להם לראש ננסי ברנדס,דויד דאור, אלי ישי, ישי לפידות, שגב משה, ועוד

לאחרונה  בכל מקום שאני הולך אני שומע את השם אסף סלומון, בתוכניות בוקר שאני מזפזז מדי פעם אני רואה אותו, בתחנות רדיו שומע אותו, באירועים עסקיים אליהם הוזמנתי  - הוא היה המופע המרכזי – החלטתי שאני חייב לפגוש אותו ולגלות מה סוד הקסם הטמון באמן החושים העולה.
 
האמת המפגש שלי עם אמן החושים אסף סלומון החל ברגל שמאל – מיד בהתחלה ביקש ממני לחשוב על הקוד הסודי שלי של כרטיס האשראי וניחש אותו בקלות – תהרגו אותי אם אני יודע איך ואם לא הייתי שם בפניו שלט עצור אני מתאר לעצמי ששום פרט מהפרטיות האישית שלי לא היה נשאר לי.
 

חזותו הנעימה אינה מזכירה כלל את עיסוקו המסתורי  - אסף בחור דתי שומר תורה ומצוות – ינחש לכם פרטים אינטימיים שרק לו הפתרונים על קיומן.
 
אסף מבקש ממני לחשוב על שם של אדם יקר לי – הוא מבקש ממני להתרכז בשם – ולפתע אסף אומר "כדי להכנס לראש של אדם  - עליו להיות פתוח ולא חסום ", אני מגחך, ואכן מסכים איתו שניסיתי לבלבל אותו  (לפחות כך חשבתי) מחשבתית ולא חשבתי על אותו שם... אך כאשר ביקש ממני שוב לחשוב הבטחתי לו שאני באמת חושב על שם זה כרגע – לאחר מספר שניות  קבע עובדה יש בשם 4 אותיות – השם הוא שרון, אכן ביתי היקרה שמה שרון ועליה חשבתי – הזוי , ופשוט מעצבן – איך הוא עושה את זה !
 

סלומון אמנם מפגין כישורים מטורפים אך גם מודה כי לא תמיד הכל הולך בקלות  - ואף מראה לי כי בעבר נפצע בעת גילוי קטע טלפתי – באחת מהופעותיו הציבו 5 כוסות גדולות של פופקורן , אסף ביקש ממתנדב לשתול באחת מהכוסות סכין חדה ולכסות את עיניו עם מסקינטייפ  - בשלב זה היה אמור לחוש את המתנדב שלצידו ולנחש היכן לא נמצא הסכין, "כל כוס שאני מרגיש אני מניח את ידי בחוזקה וממש מועך אותה.", אך את הפעם הזאת הוא לא ישכח  - כנראה לא חש את המתנדב נכון והנחית את ידו על הלהב החדה – מאז נותרתי עם צלקת קטנה ביד.
סלומון מציין כי יש שוני בהופעות מול קהל ישראלי אל מול קהל מעבר לים -  הקהל הישראלי הינו הקהל הכי קשה ועל כן גם טוען הכי מאתגר, אסף ממשיך שקהל מחו"ל מגיע להופעה הוא מגיע נטו להנות, אך כאשר  ישראלי מגיע להופעה - הוא כלל לא בא להנות אלא לחפש אותך.
 
האם זה עוזר לך גם בחייך האישיים?
תשמע הטלפתיה תרמה לי רבות מעבר לשאר הדברים גם לשכלול הזכרון, סלומון מתוודה בפני , כי מעבר להיותו אמן חושים הוא גם רואה חשבון ובעל תואר בכלכלה ומנהל עסקים , בלימודי תחום הטלפתיה עזר מאוד שכן צפיתי כל פעם מראש בדיוק על מה אבחן וכך השקעתי את מירב המאמציים בלימוד החומר העיקרי הדרוש בכדי לעבור את המבחנים.
 
אסף שם לב לשעון שעל ידי – מבקש את אישורו לשחק איתו – כבר הבנתי שאין לי ברירה ואני מאשר.. אסף מורה עלי לחשוב על שעה  - והוא מתחיל לשק עם מחוגי השעון , לאחר מספר שניות מגיש לי את השעון הפוך. 
 
על איזה שעה חשבת? 10:45 – תסתכל מורה לי סלומון – די זה לא הגיוני, השעון באמת על 10:45.
 
אסף למי אתה מופיע כיום?
כיום, אני מופיע גם בפני לקוחות פרטיים וגם בפני חברות וארגונים עסקיים , בפני לקוחות פרטיים – בכל אירוע משמח החל מבר או בת מצווה ועד יום הולדת לסבתא לגיל 80. לקהל עסקי  - מדובר בהופעות לחברות אשר מארגנות ערב גיבוש לעובדים / הרמת כוסית לשנה החדשה או יכול להיות גם השקת מוצר חדש של החברה .
כל מופע שונה ומותאם לאירוע אליו סלומון מוזמן, שכן ממשיך סלומון אני מכין תכנים  וקטעי טלפתיה שונים לפי הקהל אותו אני הולך לפגוש - מופע לחברת הייטק  יהיה שונה ממופע לצוות מורים.
 

לסיוום שאלה שמסקרנת אותי  - אמן חושים דתיאיך זה מסתדר עם ההלכה?

שאלה מצויינת, אך אסף מרגיע אותי הכל בסדר, אני לא טוען לכוחות על טבעיים, הכל מבוסס על טכניקות שלמדתי מתחומי פסכיולוגיה , דמיון מודרך ועוד.. כמו כן בהופעותי צפו המון רבנים ואנשי דת – ואף קיבלתי את ברכתם, כיום אסף חבר באגודת הקוסמים הישראלית ובארגון אמני ישראל
 
אם יש לכם אירוע בקרוב  - אירוע פרטי או עסקי אני ממליץ לכם להכנס לאתר של אסף
www.kosemagic.com  או פשוט לפנות אליו טלפונית 054-4791411