חברת מלונות אפריקה ישראל, בבעלות משפחת דיין, רכשה את מלון הבוטיק אינדיגו ברמת גן בכ- 115 מיליון שקלים. המלון, שהינו חלק מרשת המלונות הבינלאומית IHG, נרכש מידי דוד ורז פישמן וינוהל כמותג בוטיק נפרד תחת רשת מלונות קראון פלזה, המנוהלת ע"י שרון אלון.

איציק דיין, מבעלי חברת מלונות אפריקה ישראל, אמר כי "רכישת מלון הבוטיק אינדיגו מהווה המשך לאסטרטגיה של חברת מלונות אפריקה ישראל להתרחב בתחום המלונאות בישראל, עם דגש על אזור תל אביב ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות בוטיק שיעניקו חווית שירות מיוחדת".
 
מלון הבוטיק אינדיגו, נפתח לפני כ- 4 שנים במתחם הבורסה ברמת גן.  המלון, שהוא מלון הבוטיק הראשון בישראל של רשת המלונות הבינלאומית IHG, כולל 92 חדרים, ספא, ו- ROOF TOP עם בריכה ובר. הוא צפוי להצטרף כמותג נפרד לחברת מלונות אפריקה ישראל. 


שרון אלון, מנכ"ל קראון פלזה. צילום: תמר מצפי

איציק דיין, מבעלי חברת מלונות אפריקה ישראל. צילום: תמר מצפי
 
חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מנהלת את מלונות קראון פלזה כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מעל ל–5,000 מלונות ברחבי העולם, וכוללת גם את מותגי המלונאות מהמובילים בעולם.
 
לחברה בתי מלון בפריסה ארצית: מלונות קראון פלזה הממוקמים בחיפה, שני בתי מלון בתל אביב וכן מלונות נוספים בירושלים, בים המלח ובאילת, לצד מלון  Bayview בחיפה. את חברת מלונות אפריקה ישראל ייצגו בעסקה עו"ד טל בננסון ועו"ד יובל טילינגר.