אקזיט ישראלי נוסף: חברת Vimeo הודיעה היום על הסכם לרכישת החברה הישראלית מג'יסטו (Magisto), אשר פיתחה שירות יצירת וידאו עם למעלה מ-100 מיליון משתמשים. תנאי העסקה טרם פורסמו, אולם על פי ההערכות היא נעה בין 150 ל-250 מיליון דולר. 

מג'יסטו, שהוקמה בשנת 2009 על ידי אלכס רב-אחא ואורן בוימן, מאפשרת יצירת וידאו פשוט ואינטואיטיבי קצר, בו אפשר להשתמש בכל פלטפורמה. Vimeo הוא אתר אינטרנט לשיתוף וידיאו, ונחשב שני בפופולריות רק ליוטיוב. על פי הודעת הרכישה, לאתר יש מעל 90 מיליון משתמשים ב-150 מדינות שונות. 

"לאחר הרכישה, החברות יפעלו יחד על מנת לפתח יכולות חדשות ליצירת סרטוני וידאו קצרים בפטלפורמת Vimeo, במטרה לעזור לכל אדם או עסק לספר את סיפורו במקצועיות ובקלות".
 
עוד נכתב, כי "משתמשי מג'יסטו יוכלו גם לגשת בצורה פשוטה לחבילה המלאה של כלי העבודה של Vimeo, כך שיוכלו לפתח את הסרטונים שלהם בפלטפורמות השונות בלחיצת כפתור ולמדוד את הביצועים במקום אחד".
 

את חברת Vimeo Inc הרוכשת ייצגו עורכי הדין דיוויד שרתוק, קרן שדה, עמרי ארוך ודניאל כל טוב, ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'. את חברת Magisto הנרכשת ייצגו עורכי הדין ברק פלאט ודניאל דמבוריץ ממשרד יגאל ארנון.