אייל לפידות מונה היום (ראשון) למנכ"ל הקבוצה העסקית והבינלאומית "שיכון ובינוי". האסיפה הכללית של הקבוצה אישרה היום רשמית את מינויו של לפידות, שעד לאחרונה כיהן כמנכ״ל קבוצת הפניקס. לפידות צפוי להיכנס לתפקיד ב-2 ליוני 2019.



לפידות בן ה-53 הגיע לקבוצה לאחר ניסיון של 18 שנים כמנכ״ל במספר חברות מובילות במשק הישראלי, בעלות פעילויות רחבות היקף בארץ ובחו״ל.
בעשור האחרון כיהן לפידות כמנכ״ל קבוצת "הפניקס" כאמור. בשנים אלו הוביל לפידות מהפך עסקי במסגרתו הפכה "הפניקס" לקבוצת הביטוח הרווחית והמובילה בישראל.

תמיר כהן, יו"ר "שיכון ובינוי":" אני שמח על מינויו של אייל כמנכ״ל קבוצת 'שיכון ובינוי'. אנו בטוחים כי אייל יתרום תרומה משמעותית לקבוצה ויסייע לה לממש את הפוטנציאל האדיר הגלום בה".

כהן הודה למשה לחמני על שבע שנות כהונתו כיושב ראש וכמנכ"ל ": "משה ידע להצעיד את 'שיכון ובינוי' אל מקצוענות ואל שווקים חדשים. הוא קידם את האסטרטגיה ואת הפיתוח העסקי של הקבוצה והיה שותף משמעותי בצמיחתה, הצלחתה ובתוצאות הכספיות והניהוליות שלה. בשנה האחרונה הצליח משה לנווט את הקבוצה בהצלחה רבה בתקופה של שינויים ומעברים מורכבים ולא תמיד טריוויאליים. הוא השאיר את חותמו ב'שיכון ובינוי' לשנים רבות".