השמועות שנפוצו בשבועות האחרונים על פרישתה האפשרית של מנכ"לית דיסקונט לילך אשר טופילסקי, והוכחשו בתוקף ("אני ממשיכה בבנק") התבררו הבוקר (רביעי) כנכונות. דיסקונט פרסם הודעה רשמית על פרישתה של של אשר מניהול הבנק לטובת הצטרפותו כשותפה בכירה בקרן ההשקעות פימי. המפקחת על הבנקים חדווה בר הייתה שותפה לסוד ההחלטה כמו גם יו"ר הדירקטוריון וחבריו. 
מועד פרישתה טרם נקבע, אבל נראה כי הדבר ייעשה בלוח זמנים מואץ. אחד המועמדים להחליפה בתפקיד הוא המנכ"ל המוצלח אידיבי ניו-יורק אורי לוין לשעבר בכיר בבנק הפועלים שגויס לבנק על ידה. כיצד מסבירה מנכ"לית הבנק את המהלך? "לאחר שנים רבות במערכת הפיננסית, מתוכן למעלה מחמש שנים כמנכ"לית קבוצת דיסקונט, אני שמחה לצאת לדרך חדשה בקרן פימי, קרן ההשקעות המובילה והגדולה בישראל ולהצטרף לעשיה עסקית ניהולית בתחומי פעילות חדשים עבורי". 
עוד מסרה המנכ"לית הפורשת: "הייתה לי זכות גדולה לעמוד בראש קבוצת  דיסקונט, ולצד עובדיו ומנהליו, להוביל בבנק שינויים משמעותיים. אני בטוחה שדיסקונט יוסיף לפרוץ קדימה לעבר הישגים ושיאים חדשים בזכות ההון האנושי המדהים המרכיב אותו". בין בנק דיסקונט לקרן ההשקעות פימי היו עד כה קשרי עבודה הדוקים, והוא אחד ממשקיעים העוגן בקרן ומלווה אותה מאז הקמתה לפני 23 שנים. על פי ההערכות, היקף ההשקעה של הבנק בקרן נאמד עד היום במאות מיליוני דולרים.

המנכ"לית אשר טופילסקי, 49, מחוברת עסקית לבעל השליטה וחלק ממהלכי הקרן בוצעו בתיאום עם הבנק. יו"ר דיסקונט שאול קוברינסקי ניהל ושימש כיו"ר דירקטוריון חברת נובולוג שנשלטה על ידי קרן פימי.
שאול קוברינסקי, יו"ר דירקטוריון הבנק מסר: "קיבלתי בצער את הודעתה של לילך לפרוש ולפנות לדרך חדשה. לילך היא ללא ספק מנכ"לית יוצאת דופן, מוכשרת שהנהיגה את קבוצת דיסקונט בהצלחה חסרת תקדים. אני משוכנע שכישוריה ויכולותיה יעמדו לזכותה גם בתפקידה הבא".
פרישתה אשר אינה מקרית. חוק שכר הבכירים מונע את האפשרות לקבלת תגמול העולה על 2.5-3 מיליון שקל לשנה כפוף לתנאים שונים. זה קורה למרות "הצפת הערך" המשמעותית שהביאה לבעלי המניות והאחריות העצומה בניהול הבנק. מנכ"לית דיסקונט אינה לבד. מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו הודיע על פרישתו מניהול בנק הפועלים. מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק עמינח שקלה לפרוש גם היא מתפקידה, אבל בשלב זה עדין היא לא הגיעה להזדמנות העסקית הנאותה. כמו כן, גם מנכ"ל בנק המזרחי טפחות שקל פרישה לאחר חוק שכר הבכירים.

כעת, על רקע הסדר תשלום הקנס עם רשויות הפיקוח האמריקאיות הוא ימתין להזדמנות הנאותה. היחידה שממשיכה בניהול הבנק הבינלאומי היא סמדר ברבר צדיק המסתפקת בתנאי העסקתה. למרות זאת, המפקחת על הבנקים חדווה בר עדיין אינה מוטרדת בטווח הקצר מהגבלות שכר הבכירים אך הבטיחה לבחון זאת בטווח הבינוני. בר מבינה שבימים אלה זה לא פופולרי ליזום הצעה לביטול מגבלות השכר.
מנכ"לית דיסקונט שימשה בעבר כמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, כראש חטיבת האסטרטגיה בבנק וכראש החטיבה הקמעונאית. לפני הצטרפותה לפועלים, הייתה יועצת אסטרטגית בחברת הייעוץ BCG (בוסטון קונסולטינג גרופ') בשיקגו. בחמש שנות כהונתה הובילה מנכ"לית דיסקונט שינויים משמעותיים שהביאו לתוצאות שיא. דיסקונט הפך למחולל תחרות, התשואה להון של הקבוצה הוכפלה, הרווח הנקי זינק פי שלושה ושווי הבנק הגיע לשיא של 16 מיליארד שקל מה שאפשר חלוקת דיבידנד. 
פימי היא קרן ההשקעות הפרטית הראשונה והגדולה בישראל עם נכסים מנוהלים בהיקף 5 מיליארד דולר. היא נוסדה על ידי ישי דוידי ב-1996 ועד כה רכשה  89 חברות ומימשה 60 מהן בהיקף עסקאות של 5.5 מיליארד דולר. שנים האחרונות צורפו שותפים בכירים שהבולט שבהם הוא גילון בק יו"ר בחברות שבהן משקיעה הקרן.  
ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי: " אני שמח על הצטרפותה של לילך כשותפה בכירה. היכולות והמוניטין שהיא מביאה עמה לצד מנהיגות מוכחת, יתרמו משמעותית ויהוו תוספת כוח  חשובה לצוות הניהול. קרן פימי עוסקת בהשבחת חברות ונמדדת ביכולת לחולל שינוי חיובי".