הג'וב החדש של תמר יסעור: אשת העסקים תמר יסעור, שפרשה מבנק לאומי לפני כשלושה חודשים, השתלבה במהירות רבה במגזר העסקי. ל"מעריב" נודע כי בימים אלה החלה יסעור לשמש יועצת לחברת ביטוח ישיר בנושא המעבר לעולם הדיגיטל והיתרונות החבויים בו.
 
עולם הדיגיטל והתקשורת הישירה מאתגרים במיוחד את ענף הביטוח. יותר ויותר חברות עוברות לשיטות שיווק דיגיטליות (במיוחד בענף הרכב והדירות) והאחרונה שבהן היא חברת ליברה. על רקע זה תשמש יסעור יועצת אישית למנכ"ל ביטוח ישיר קובי הבר ותועסק על בסיס ריטיינר (לא כעובדת מן המניין). במקביל היא תמשיך בתפקידי ייעוץ גם למיזמי הייטק פרטיים. 
 
בבנק לאומי שימשה יסעור חברת הנהלה בתפקידים שונים: ראש החטיבה הדיגיטלית וממקימי בנק פפר, ראש חטיבת הבנקאות ומנכ"לית לאומי קארד. 

למרות ניסיונה בתחומי הבנקאות, אין בכוונתה להתמודד על תפקיד מנכ"ל בנק לאומי הבא. גם בכירים לשעבר בבנק כמו קובי הבר עצמו (המכיר את יסעור מעבודתם המשותפת בבנק – י"ש) אינו מתכוון להתמודד. 
 
עם זאת, על המשרה המאתגרת יתמודדו מספר בעלי תפקיד מחוץ לבנק. אחד השמות שהוזכרו היא מיכל עבאדי בויאנג'ו, לשעבר החשבת הכללית באוצר ובכירה בבנק הבינלאומי. שם נוסף שעומד על הפרק הוא החשב הכללי באוצר רוני חזקיהו, שביקש להתמודד על המשרה לפני שבע שנים אך הפסיד לרקפת רוסק עמינח.

יסעור. צילום: יח"צ בנק לאומי