קרן ההשקעות בנסון אואק ממשיכה בתנופת השקעות. בימים אלה משלימה הקרן השקעה של 20 מיליון דולר במיזם הפרסום פרומו. תיק הלקוחות של פרומו, Promo.com, כולל גופים בינלאומיים. לחברה יש פעילות שעשויה לשנות את שוק הפרסום בישראל באמצעות הפתרונות שלה לווידיאו לעסקים קטנים ובינוניים. החברה מאפשרת לעסקים קטנים להפיק בעצמם פרסומות ולייתר את הצורך בתשלום למשרדי פרסום.



פרומו היא שותפה שיווקית רשמית של פייסבוק ואינסטגרם ושותפה קריאטיבית של גוגל ויוטיוב. התיק שלה כולל עשרות אלפי לקוחות פעילים ויותר ממיליון משתמשים רשומים ביותר מ־200 מדינות. מאז השקתה ב־2016 היא גייסה יותר מ־20 מיליון דולר.



בנסון אואק, בנק השקעות אירופי, הודיע לפני כשנה על הקמת קרן השקעות ייעודית לישראל בהיקף של 100 מיליון דולר. הקרן החדשה תתמקד בטכנולוגיות בלוקצ'יין ובסטארט־אפים חדשים. הקרן, בהובלת רוברט כהן, מציגה לשוק מודל חדש של שיתוף היזמים בהצלחה. עוד נמסר כי "הקרן מציעה למייסדי חברות שבהן השקיעה, לקבל נוסף לחלקם הישיר בהצלחה, השתתפות וחלוקה של חלק מרווחי הקרן למייסדים. בכך היא מייצרת לכידות ורצון משותף לסייע להצלחה בין החברות המושקעות".



כהן הוסיף בתגובה לדברים כי "הקרן שהקמנו מתמקדת בהשקעות בעיקר בישראל. אנו בוחנים את השוק הישראלי זה תקופה ואני מאמין כי יש במדינה יזמים נפלאים המובילים הזדמנויות השקעה מעניינות בתחומי ההייטק וטכנולוגיית הבלוקצ'יין".