הפקולטה להנדסה של אוניברסיטת NYU (Future Labs), הרשת הראשונה של חממות עסקיות הפועלת בתמיכה של העיר ניו יורק, וחברת ההשקעות והאחזקות האמריקאית אריאלי קפיטל הכריזו על שותפות שתספק הזדמנויות להשקעה, הדרכה ונטוורקינג לחברות הפורטפוליו של Future Labs, ויזמים ישראלים.



שיתוף הפעולה יזהה סטארט-אפים מבטיחים בשלבים מוקדמים באמצעות אירועי הגשה Future Labs Flash Pitch events בהם חברות הזנק מניו יורק וישראל יתחרו באירוע בניו יורק על קבלת הצעה להשקעה מגופי השקעות ומשקיעים אמריקאים לרבות אריאלי ושותפיה.



אריאלי הבטיחה כניסה לכעשר חברות סטארט-אפ ישראליות אשר יבחרו בקפידה להצטרף לתוכניות החממה של Future Labs. סטארט-אפים אלו יעברו לניו-יורק ויקבלו גישה למכלול שירותי התמיכה של Future Labs, הזדמנויות הדרכה ומשאבים נוספים לרבות אפשרויות השקעה ופיתוח עסקי.



סטיבן קויאן, מנהל Future Labs הדגיש: "שותפות זו תיתן תמריץ נוסף לקשר המשגשג הקיים בין האקוסיסטם העסקי של ישראל וניו יורק. האסטרטגיה המשותפת של שני הארגונים היא להעמיק את החלופה היזמית בין שתי המדינות ולטובתן. אנו מציגים תחרויות הגשה ייחודיות, ועובדים על הזדמנויות נוספות בכדי לשפר את כלכלת הטכנולוגיה הן בניו יורק והן בישראל. זוהי תחילתו של שיתוף פעולה משמעותי ביותר".



קורט ה. ברק, ראש מחלקת מחקר, יזמות וחדשנות, NYU Tandon הוסיף: "שותפות זו עם אריאלי תחבר בין תלמידי Tandon להזדמנויות ייחודיות עם הסטארט-אפים החדשניים ביותר מישראל ותספק לפקולטה של Tandon נגישות למגזר ההיי-טק הישראלי המשגשג. אנו מצפים להזדמנויות ששיתוף פעולה זה יניב".



אור חביב, מנהל פלטפורמות החדשנות של אריאלי קפיטל: "ניו יורק וישראל הן שתיים מהזירות המובילות את החדשנות העולמית ושותפות אסטרטגית זו תיצור הזדמנויות עסקיות חדשות עבור חברות סטארט-אפ, משקיעים וחברות בינלאומיות".