המחאה הצליחה: עיריית תל אביב הודיעה הערב (ראשון) כי תופסק אכיפת עבירות חנייה על אדום לבן של רכבים בשעות הלילה. כך למעשה ההסדר הלא רשמי, שקיים כבר עשרות שנים, יתחדש - ונהגים שיחנו כך לא יתעוררו בבוקר לקנסות בשווי 500 שקלים. כעת, היחידים שיקבלו את הדוחות הם אלו שיפריעו לתנועה בצורות שונות, כמו חנייה על מעבר החצייה או חסימת המדרכה.

כזכור, בעיריית תל אביב החליטו לפני כחודש על מדיניות של פינוי המדרכות להולכי רגל ולאחר הסכמות שבשתיקה ביטלו את ההסכמות הוותיקות והחלה מדיניות חדשה של הטלת קנסות על דיירים המחנים את רכביהם על מדרכות ואדום לבן בלילה. בשלב הראשון חולקו אזהרות לנהגים ובשבוע שעבר החלה חלוקת הדוחות. הדבר גרם כאמור למחאות קשות בקרב תושבי העיר ולשתי הפגנות - מול בניין עיריית תל אביב ואחת נוספת מול ביתו של אסף הראל סגן ראש העירייה. בנוסף, נפתחה קבוצת פייסבוק שמנתה כארבעת אלפים חברים, שדרשו לבטל את מתן הקנסות בלילות.
אחד מהמוחים היה יריב אופנהיימר שאמר: "הפקיעו מאות מקומות כחול-לבן בשביל האוטו-תל, חניות לקורקינטים ולאופניים החשמליים וגם למיכלי מיחזור ועכשיו לא נותנים לנו לחנות במהלך הלילה על חלק מהמדרכה או באדום לבן". הוא הוסיף כי "אין איפה לחנות אנחנו לא נרפה עד שיחזרו למדיניות הקודמת". בעקבות דיונים שנערכו בעירייה בנושא, הוחלט על חזרה למדיניות הקודמת. 

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנוהל אינו הנוהל שהיה בעבר. רכב שחוסם חנייה או מעבר חצייה ייקנס גם בלילה". עוד מסרו בעירייה כי אכן חוזרים למדיניות הקודמת ורק נגד המפריעים יירשמו דוחות חנייה בלילה.