בנייני הרכבת הישנים באור יהודה עוברים בהדרגה הליכי תכנון, במסגרת התחדשות עירונית. הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל) החליטה להפקיד תוכנית גדולה במסגרת פינוי־בינוי בסמוך לצומת סביון, בשכונת קרית גיורא.

לשכונה הוותיקה, שמהווה את אחד מחלונות הראווה של אור יהודה לדורותיה, יש יתרון של נגישות תחבורתית, לנוכח סמיכותה לכביש 461 ולקו הסגול של הרכבת הקלה, שאמור לעבור בעורק התנועה הראשי.

אם לא יהיו עיכובים בשל עזיבתם של שורת בכירים בחברת נת"ע, בהם המנכ"ל יהודה בר־און, עבודות התשתית של הקו הסגול אמורות לצאת לדרך עד תחילת השנה הבאה. הקו, שכולו יהיה עילי, יחבר את יישובי בקעת אונו עם דרום ומרכז תל אביב ויעבור דרך ציר אלוף שדה שבתחומי רמת גן וגבעתיים.

תוכנית הפינוי־בינוי, שקודמה על ידי חברת הבנייה הוותיקה "י. ח. דמרי", בשיתוף עיריית אור יהודה ובאמצעות מילוסלבסקי אדריכלים, כוללת בניית 808 יחידות דיור, שייבנו בשמונה מגדלים שגובהם עד 18 קומות. במסגרת התוכנית יוקצו כאלף מ"ר עבור שטחי מסחר משולבים בחזיתות מבני המגורים. במתחם מצויים כיום תשעה מבנים במצב פיזי ותחזוקתי ירוד, ובהם 184 יחידות דיור שיפונו לטובת הפרויקט החדש.

בהחלטת הוותמ"ל נמסר עוד כי תמהיל הדירות בתוכנית מגוון וכולל דירות קטנות ודירות גדולות, ובכך מאפשר לאוכלוסייה הקיימת ולאוכלוסייה חדשה ומגוונת להיות חלק מהשכונה.

מלבד יחידות הדיור, התוכנית כוללת 12 אלף מ"ר עבור מבני ציבור לרווחת התושבים, הן במגרשים נפרדים והן בקומות הקרקע של בנייני המגורים, וכן על ידי עיבוי שטחי ציבור קיימים. במסגרת התוכנית יוקם שטח ציבורי פתוח, במקביל לכביש 461 ובסמוך לפארק קנדה העירוני, אשר יאפשר חיבור להולכי רגל בין ציר הרכבת הקלה וכביש 461, אל תוך השכונה והעיר. 

לפני כארבעה חודשים אושרה תוכנית נוספת לפינוי־בינוי באור יהודה, בין הרחובות הכלנית ואיריס והיא כוללת בניית 655 יחידות דיור.