"כמחצית מהעובדים בישראל (45%) יעדיפו מקום עבודה שיתחשב בהיותם הורים, לעומת 19% בלבד מעמיתיהם האמריקאים", כך עולה מהנתונים של חברת Gloat, המחברת בין מחפשי עבודה לחברות הייטק. נראה כי ההטבה החשובה ביותר לעובדים בארץ, עוד יותר מההתחשבות ההורית, היא ארוחת צהריים על חשבון העבודה, בצורת כרטיסי המזון המסובסדים (תן ביס, סיבוס) העומדת על 61%, בעוד בארה״ב רק 39% מעובדי ההייטק מייחסים לסוגיה זו חשיבות.
הדרישה הגבוהה ביותר עבור עובדים בארה״ב היא ביטוח רפואי, העומדת על 82%, בעת שבישראל המספר עומד על 39% בלבד, "עובדה הנזקפת בראש ובראשונה לכיסויים הביטוחיים שמגיעים לכל אזרח ישראלי ולעלותם הלא גבוהה יחסית של הביטוחים הפרטיים", מסרו מהחברה.
ההייטקיסטים הישראלים והאמריקאים מעוניינים באותה מידה בחדר משחקים במקום עבודתם, אבל בכל הקשור ל־Happy Hour, פעילויות ספורט וחופשות על חשבון העבודה – הישראלים יודעים לבקש יותר. דרישה נוספת שחשובה ל־29% מהישראלים היא שמקום העבודה יהיה ידידותי לכלבים, אבל הטבה שלא מעניינת אמריקאים וישראלים באותה המידה היא שמקום העבודה ינהל מעון יום. המחקר התבסס על הדרישות של 1,000 עובדי הייטק בישראל ו־2,000 בארצות הברית, כפי שהוזנו למערכת של Gloat.