חברת "מיכל נגרין" של המעצבת בעלת אותו שם, נסגרת אחרי יותר מ-30 שנה ו-120 עובדיה יפוטרו. המפעל בבת ים ייסגר גם הוא. בהודעה שפרסמה היום (שלישי) החברה נכתב: "עובדים יקרים, בצער רב ובכאב גדול אנחנו נאלצים לומר לכם שהדרך שלנו הסתיימה, ואנחנו נאלצים לסגור את מפעל חיינו שהשקענו בו את הלב הנשמה וכל כספנו. כולכם, אני מניחה, הבנתם שקורה משהו, נאלצנו להצטמצם לבניין אחד, פיטרנו עובדים, חשבנו שנוכל לעשות שינויים בעסק ולהוביל אותו למקום טוב יותר, לקחנו יועצים חיצוניים שנכנסו לעובי הקורה, התחלנו תהליך שנראה מבטיח ונכון אך לצערנו בשבוע האחרון הבנו שהבור הכספי עוד עמוק בהרבה ממה שחשבנו, ואין לנו את הכסף והיכולת להמשיך להפעיל את כל המערך הזה".



עוד נכתב בוהדעה של נגרין, כי "כל הכסף הפרטי שצברנו לאורך השנים, עשרות מיליוני שקלים, הושקעו בעסק שלנו כדי להמשיך לגלגל אותו, מתוך אמונה ותקווה במפעל החיים שלנו ובהמשך העשייה שלנו כאן בארץ, ולשמש מקור פרנסה לכולנו. עכשיו הגענו לשקל האחרון, ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה, ואין מוצא אלא בסיום דרכה של החברה. זה יום עצוב ונורא בשבילנו. כמו שעצוב לי על עצמי, עצוב לי עליכם על שאתם מאבדים את מקום עבודתכם".



"עשינו כל מה שיכולנו על מנת לסייע לכם ולאתר את האדם שמתמחה בליווי עובדים במשברים מסוג זה, אשר יסייע לכם בדרך הטובה ביותר להגן על זכויותיכם ויעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם, כולל את שכרכם ויתר הזכויות עבור העבודה אצלנו, וכן למי שלא ימצא עבודה חדשה לתשלום דמי אבטלה שמגיעים לכם על פי החוק.לצערי, לנו אף אחד לא דואג במצב הקשה שנקלעו אליו, ולנו לא נותר אלא לסיים בדרך הזו כי פשוט אין לנו ברירה. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי".



"תודה לכם על שנים יפות ומדהימות שחווינו כאן ביחד וסליחה על השנים האחרונות שהיו קשות ונוהלו בסגנון שהוביל אותנו לרגע הקשה הזה. אוהבת אותכם מאד ומאחלת לכם בכל ליבי שתצליחו בהמשך חייכם. צר לי שכך אנחנו מקבלים את תחילת השנה החדשה, הלב שלי בוכה והנשמה לא מוצאת מנוחה".



נגרין החלה את דרכה כמעצבת בסוף שנות ה-80 ויחד עם בעלה מאיר הפכה למותג מוכר בכל העולם. מלבד חנויות הרשת בישראל, היא פתחה גם חנויות בעולם. על פי ההודעה, חנויות הרשת ימשיכו לעבוד כסדרן.