השקעות היו פעם כמו יאכטות: משהו שרק אנשים עשירים מעוניינים בו. אלא שהתזזיתיות בשווקים, הריביות הנמוכות על חיסכון שמעניקים הבנקים השונים, וכמובן, כלכלה מקוונת שמשתנה ללא הרף, הפכו את ההשקעות שלנו למוצר צריכה בסיסי עבור כל משפחה שרוצה לתכנן את עתידה לטווח הארוך. מה אנחנו רוצים מתיק ההשקעות שלנו? שירוויח עבורנו כסף, אבל לא במחיר של ויתור על הסולידיות. זה אולי נשמע כדבר והיפוכו, אבל זה מה שהמשקיע הישראלי רוצה: לא בהכרח לגלות את "אפל" הבאה, אלא את מה שישמור על ערכו של החיסכון המשפחתי ואף יגדיל אותו.



פסגות


בית ההשקעות פסגות מציע מגוון מוצרי חיסכון למשפחה כגון קופת גמל לטווח ארוך, המאפשרת ניהול כספים במגוון מסלולי השקעה, בהתאם לצורכי החוסך. קרן פנסיה מקיפה שנבחרה בידי רשות שוק ההון לקרן פנסיה נבחרת ומציעה חיסכון ניכר בדמי ניהול. קרן השתלמות, גמל להשקעה עם אפשרות למשיכה בכל עת ופטור ממס בפרישה בהפקדה של עד 70,000 שקלים בשנה לכל חוסך וחיסכון לכל ילד.



הראל פיננסים


הראל פיננסים היא חלק מקבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסיים. החברה שמה לה למטרה לספק את הפתרונות המקצועיים והאיכותיים ביותר לקהל המשקיעים באפיקים שונים: קרנות נאמנות, עם מבחר גדול של אפשרויות השקעה בשוק ההון הישראלי ובשוקי ההון בעולם. ניהול תיקי השקעות, ניהול כספי לקוחות פרטיים ותאגידים, מתן מענה והתאמת מבנה ההשקעות לצרכים האישיים של כל לקוח והשקעות אלטרנטיביות, המאפשרות למשקיע לגוון את תיק ההשקעות שלו במטרה להקטין סיכונים. קטגוריית המוצרים האלטרנטיביים רחבה מאוד, החל בהשקעות בנדל"ן או בסחורות וכלה בשיטות מסחר מתקדמות.



מיטב דש


בית ההשקעות מיטב דש הוא חברה ציבורית המתמחה בניהול השקעות משנת 1979. בית ההשקעות מתהדר במערך טכנולוגי מתקדם ומציע מגוון מוצרים דיגיטליים רחב, שזמינים בכל זמן ומקום כגון קרן הפנסיה של ישראל, תוכנית חיסכון - גמל להשקעה, קרן השתלמות דיגיטלית לעצמאים וגם את אפיק "מיטב דש קידס", כלי חיסכון נפלא עבור הורים שרוצים לחסוך כסף לילדיהם. 



אלטשולר שחם


בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם בשנת 1990 בידי גלעד אלטשולר וקלמן שחם, והוא מאגד בתוכו קבוצת חברות בתחומי הפיננסים השונים. בית ההשקעות מנהל תיקי השקעות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וקרנות נאמנות בהיקף כספי של 134.94 מיליארד שקל ומציע גם שירותים משלימים כגון הכוונה לפנסיה, השקעות אלטרנטיביות, שירותי נאמנות וכן שירותי מטבע. 



אנליסט



קבוצת אנליסט אי.אמ.אס שירותי ניהול השקעות בע"מ היא מהוותיקות בניהול השקעות בשוק ההון בישראל. הקבוצה נוסדה בשנת 1985, ומשנת 1994 היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. אנליסט מנהלת כ־16 מיליארד שקל בקופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות. בקבוצה מתמקדים בהשקעה בשוק הישראלי ובאפיקים נבחרים בשוק הבינלאומי, בעת שהתפיסה העומדת לנגד עיניה היא הישגים ארוכי טווח. כחלק מכך, מוקדשים משאבים ניכרים לניתוח שיטתי ומתמיד של היבטים פיננסיים וניהוליים בחברות הציבוריות הנסחרות בבורסה לניירות ערך.



אקסלנס



הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל בע"מ מנהלת קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות במגוון אפיקי השקעה. החברה מציעה מבחר פתרונות חיסכון עבור משפחות במגוון קרנות ובמסלולי השקעה שונים, בהתאם לצורכי הלקוח. ניהול ההשקעות של קופות הגמל מתבצע על ידי אגף ההשקעות של הפניקס, מהמובילים בתשואות בשוק החיסכון ארוך הטווח בישראל.



ילין לפידות


בית ההשקעות ילין לפידות מתמחה בניהול השקעות ובאנליזה. תחומי ההתמחות של בית ההשקעות הם תיקי השקעות, קרנות נאמנות, קופות גמל וקרנות השתלמות. על ניהול תיקי ההשקעות ללקוחות הפרטיים והמוסדיים מופקד צוות רחב של מנהלי השקעות ואנליסטים, בפיקוחם המקצועי של רו"ח דב ילין ורו"ח יאיר לפידות. כמו כן, הם מציעים למשקיעים מגוון של קרנות נאמנות המתמחות בהשקעה באג"ח, במניות, במט"ח וכן קרנות משולבות, בישראל ובחו"ל, בדגש על ניהול סיכונים מבוקר.