כל אדם שיוצא מביתו בודק שלא שכח שלושה דברים: מפתחות, טלפון וארנק. האם זה ישתנה בקרוב בזכות התפתחות הטכנולוגיה? בארץ, בוודאי שלא, באוסטרליה - אולי.
 
אתר אוסטרלי ערך מחקר בנושא, ומסתבר שאחד מכל ארבעה אוסטרלים, כ־4.4 מיליון בני אדם, לא מסתובב עם אף דולר אחד בארנקו. כמחצית מהאוסטרלים מסתובבים עם מקסימום 10 דולרים אוסטרליים בארנקם.
 
עוד מגלה המחקר כי בקרב בני 59־70, המזומנים הם הנפוצים ביותר, וסכום הדולרים בארנק ממוצע של אדם בטווח גילאים זה עומד על יותר מ־70 דולר. זאת ועוד, התשלומים הדיגיטליים מזנקים באוסטרליה, ובשנה האחרונה רק 37% מכלל התשלומים באוסטרליה בוצעו במזומן.
 

לפי טל רז, מבעלי רשת חנויות המתנות ג'נטלמן, למרות הנתונים האלה, 73% מהאוסטרלים מסתובבים עם ארנק בכיסם באופן קבוע. "מעבר לכך שלארנק אין אף תחליף אחסוני ראוי, הוא גם מהווה פריט אופנתי לכל דבר ועניין. 
 
"המותגים הגדולים והחברות השונות מייצרות מגוון אדיר של ארנקים, מותאמים לטרנדים התקופתיים, בכל הטקסטורות, הצבעים והגדלים. "זו תעשייה מתעדכנת - עיצובים חדשים ופתרונות ארגוניים חדשים יוצאים בתדירות גבוהה, וכמו עם כל פריט אופנתי, אנו כמובן רוצים להתאים את עצמנו לקו הכי מעניין ועכשווי", אמר. רז הוסיף: "גבר ישראלי משקיע 174 שקל בממוצע בארנק, ויעדיף לרכוש ארנק עור שחור, קטן ככל האפשר".