חברת הקוסמטיקה IL MAKIAGE רוכשת את הסטארט-אפ NeoWize, שעוסק בתחום הדאטה והבינה המלאכותית. הסטארט-אפ, שמומן על ידי "Y Combinator", אחד האקסלרטורים הנחשבים בעולם, מפתח אלגוריתמים מתקדמים המבוססים על למידת מכונה פעילה (Active Machine Learning) לתחום המסחר המקוון.



בחברה הדגישו כי השילוב בין IL MAKIAGE ל-NeoWize יאפשר למותג "להמשיך לייצר חדשנות בענף הביוטי הגלובאלי באמצעות שימוש בטכנולוגיה ויכולות דאטה מתקדמות". עוד הדגישו כי מטרת הקנייה היא לתמוך בצמיחה האגרסיבית ובפעילות המסחר המקוון הבינלאומית של המותג והוסיפו כי המייסדים של ניאוויז, מתמטיקאים ואלגוריתמיקאים, יצטרפו לצוות הטכנולוגי של IL MAKIAGE בתפקידים בכירים.



הרכישה מגיעה כשנה לאחר השקת המותג בשוק האמריקאי. IL MAKIAGE מפעילה פלטפורמת סחר מקוון ((e-commerce מתקדמת למכירת ביוטי אונליין אשר פותחה על ידי הצוות הטכנולוגי של החברה. "הפוקוס שלנו הוא להמשיך ולהשקיע בבניית טכנולוגיות ויכולות אשר מעניקות לנו יתרון תחרותי מובהק ומאפשרות המשך צמיחה אגרסיבית למותג בשוק האמריקאי והחדרה מהירה יותר לשווקים חדשים אשר נמצאים בתוכנית העבודה שלנו לשנים הקרובות", הדגישה, שירן הולצמן-אראל, סמנכ"ל מוצר גלובאלי ומייסדת מותג IL MAKIAGE בארה"ב, "רכישת NeoWize מהווה ציון דרך משמעותי עבור הצוות הטכנולוגי שלנו ועבור החברה כולה".



לדברי עומר נבו, מייסדה המשותף של חברת NeoWize :"הקמנו את החברה כדי ליצור חדשנות פורצת דרך בתחום הבינה המלאכותית, הטכנולוגיה והמסחר המקוון. אנו נרגשים להצטרף ל- IL MAKIAGE שחולקת איתנו גישה זהה ביחס לחשיבותה של החדשנות הטכנולוגית בשוק המסחר המקוון. אנחנו מתרגשים להמשיך ולפתח את יכולות הבינה המלאכותית של החברה וליצור חוויית משתמש פרסונלית מהמתקדמות בעולם".