ענקית הקמעונאות האמריקנית וולמארט פרסמה ברשת החברתית "לינקדאין" מודעות דרושים למשרות ב-Jerusalem, IL, אך לאחר התברר כי מדובר בסאלם, אילינוי. בין המשרות שפורסמו: קופאים, סדרני מזון, רוקחים ומחסנאים. 
בפברואר 2018 דווח בסוכנות הידיעות "בלומברג" כי רשת הקמעונאות האמריקאית "וולמארט" עשויה להגיע לישראל, זאת לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התערב ופועל על מנת להביאה. נתניהו שלח מסר לאחד מבכירי חברת הענק, ג'ון פארנר, בפגישה שנערכה ביניהם בכינוס הכלכלי בדאבוס בשווייץ. לפי יועצו הכלכלי של נתניהו, אבי שמחון, השניים שוחחו על אפשרות לפיה ייפתחו סניפי "וולמארט" בישראל וכמו כן החברה תשקיע בטכנולוגיות ישראליות. 
שמחון אמר: "הבהרנו שאנחנו מוכנים להקל על ההגבלות השונות, היכן שאפשר, כדי שהשוק הישראלי יהיה יותר נגיש עבורם. "דלת המשרד של נתניהו פתוחה עבורם", הבהיר שמחון. הדבר נעשה לדברי הסוכנות כדי לנסות להוריד את יוקר המחיה בישראל מכיוון שמדובר ברשת זולה. דובר "וולמרט" סירב להגיב. 

לפי "בלומברג" ישראל מושכת השקעות של חברות טכנולוגיות ענקיות כמו אפל וגוגל, אבל בכל הקשור לחברות מסחריות זולות הדבר יותר קשה בגלל החרם של המדינות הערביות. אבל ככל שהאוכלוסייה הישראלית גדלה וקונה יותר ויותר ב"אמזון", יש רצון של חברות כמו "וולמארט" לתקוע יתד בישראל.