הבנקים עם קבוצת בזן: בזן מדווחת הבוקר (24.12.2019) על תיקון נוסף להסכם המימון הבנקאי העיקרי של הקבוצה, בפעם השנייה בתוך שנה, שיחסוך לקבוצה כ-6 מיליון דולר נוספים בעלויות המימון לאורך חיי ההלוואה שיתרתה כיום כ- 243 מיליון דולר. מהלך זה מגיע לאחר העלאת דירוג האשראי של בזן באפריל האחרון לרמה של  'A' ולהנפקת אג"ח בספטמבר האחרון בריבית דולרית קבועה של 4.1% ובמח"מ של כ- 6 שנים. 



בדצמבר אשתקד חתמה בזן על תיקון להסכם שכלל הפחתת מרווח האשראי מעל הליבור מרמה של 5% ל- 3.6% בשנה, ששיקף חיסכון בעלויות מימון  של  כ-17 מיליון דולר. בתיקון הנוסף שנחתם כעת, מרווח האשראי מעל הליבור הופחת בשנית, מ-3.6% ל- 2.85% תוך הארכת המח"מ מכ- 3.3 ל- 5 שנים.  



שלומי בסון, מ"מ מנכ"ל קבוצת בזן: "מדיניות פיננסית אחראית ומאוזנת לאורך זמן לצד הפחתת המינוף הפיננסי, ממשיכים להעניק לבזן את הגמישות הדרושה לה על מנת לצלוח את האתגרים העומדים בפניה ולנצל הזדמנויות עסקיות". 



אנה ברנשטיין, סמנכ"לית כספים קבוצת בזן: "הוזלת עלויות מימון והארכת מח"מ בתיקון להסכם, מצטרפים לשורת מהלכים פיננסיים שבצעה הקבוצה בשנים האחרונות בשוק ההון ומול המערכת הבנקאית שהובילו להפחתה משמעותית של שיעורי הריבית, הגדלת הגמישות, האיתנות הפיננסית ונזילות הקבוצה".


באדיבות בזן
באדיבות בזן